Thanks for 1.23 k readers 💕 author appreciate korang yang bace buku ni walaupun confirm korang mesti rase menyampah sebab author suka update lambat . btw , thanks !!
—
3rd person P.O.V :
" yoorin .. " geurim yang datang entah dari mana muncul di depan yoorin yang sedang melihat drama kegemarannya itu .
" hmm ? " matanya tidak beralih tetapi masih terlekat di televisyen tersebut
Geurim hanya melihat wanita yang berbadan dua tersebut lalu bermain dengan kukunya sebelum dia menyambung kata-katanya itu .
" kau .. taknak balik tengok jimin ke ? "
ayat tersebut telah membuatkan yoorin yang khusyuk melihat drama itu segera memandang geurim yang kelihatan nervous itu.
" nape kau tibe je suruh aku balik ni ? kau pun tahu kan yang walaupun aku lari dari rumah tu, dia tak pernah nak cari aku pun and then, buat ape aku nak balik ke rumah yang penghuninye sendiri tak kesah pasa- "
" tadi jungkook call. "
Geurim memotong bebelan yoorin dengan segera.
yoorin memandangnye hairan.
" kenape dia call? "
" dia kate semalam jimin datang rumah diaorng. "
sekarang yoorin memberi sepenuh tumpuan kepada geurim. dia menjelingkan matanya.
" hah biar lahh dia. Confirm dia dtng situ nak lepak ngan diaorng, bukannye nak cari aku yang mengandung ni hah "
geurim mencubit lengan yoorin, geram dengan tindakannya yang suka memotong ayat itu.
" aihh sakit kulit i ni tauuu " yoorin menyapu2 di bahagian kulitnya yang merah akibat dicubit.
" kau menyampuk cakap aku lagi lepas ni aku tampa pulak ye "
" hah yelahhhhhh. Okay sambung"
" jungkook kate dia datang bukannye nak lepak tapi dia cari kau. "
" buat ape nak cari aku? Aku bahagia duduk kat sini haaaaaa "
" hishh kau ni !! tadi marah bile kau kate yang jimin tak cari kau , pastu bile dah cari kate takyah cari dah sebab kau aman duduk dengan aku . Pelik ahh kau "
yoorin menunjukkan senyuman acah nya itu.
" tapi jungkook cakap rupa jimin bile datang bukan macam selalu. "
" habistu? "
"kau tau zombie hidup yang dalam movie kite tengok haritu? "
"haaa kenape? "
" macam tu lah rupa dia tapi pakai baju kemeja. "
" ohhh.. "
" so, kau taknak balik ke? kesian aku tengok dia tak bermaya camtu . Dahlah duduk sorang2 "
YOU ARE READING
my life || jimin
Fanfiction[ complete] 🌸 -; Bahagia? Aku harap suatu hari nanti akan wujud perkataan itu di dalam hidup kami berdua. Kang Yoorin × Park Jimin [Highest Rank] 🌙 #3 in malayfanfic #23 in ego #154 in wife #436 in btsjimin 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 :- 15 DECEMBER 2017. �...