Bölüm 12: BASKIN

19.2K 1.4K 609
                                    

Keyifli okumalar...

Bölüm şarkısı: The Weeknd - Starboy

Bölüm 12: "Baskın"

Zaman...
Kavraması zor bir kavramdı. Hızlı mı akardı yoksa yavaş mı? Belki de kestirilmesi gereken en zor nokta buydu. Geride bıraktığım hayat su gibi akıp geçmişti. Ama şimdi? Onun gözlerinin dokunduğu saniyeler ruhuma çarparak yavaşlıyor, ruhumu ve bedenimi ona daha çok mahkum ediyordu. Ayrılmamız çok uzun zaman alacakmış gibi hissediyordum.

Oturduğum camın kenarında ayaklarımı kendime çektim. Bu kadar yakın olunca cama havada asılı kalmış gibiydim rezidansın bu katında. Başımı cama dayadım. Odada müthiş bir sessizlik hakimdi. Ve o sessizliğin içinde uçuşan sigara kokusu... İkisi de çok yoğundu.

Sessizlik aynı tonda kalsa da sigara kokusu enseme kadar ilişmişti. Ve onun heybetli bedeni de arkama yerleşti. Sırtını hiç korkmadan yere kadar uzanan cama yaslayıp sigarasını dudaklarına götürdü. Umursamaz bakışlarımı ondan çevirip camla yerin birleştiği noktaya diktim. İlginçti(!) Biten sigarayı çıplak kalan parke kısmına attı.

"O herifle neden ayrıldınız?" dedi. Kaşlarım çatıldı. Sanırım Mert'ten bahsediyordu. Ona takıntılıydı kanımca. Ya da bana takıntılı olduğu için hayatımdaki noktaları sorguluyordu. Bu konuda ona bilmem kaçıncı yalan söyleyişim olacaktı. Yutkundum.

"Beni aldattı." Güler gibi bir ses çıkarttı. Ardından çakmak sesi duyuldu. Başka bir sigara yakıyordu.

"Kiminle?" dedi alayla.

"Başka bir öğretmenle," dedim Leyla'yı düşünürken.

"Gerçekten aptalmış." Omzumun üzerinden ona baktım. Neden, der gibiydi bakışlarım. Omuz silkti. "Sen her erkeğin isteyeceği türden bir kadınsın. Belden aşağı yaşayanlar seni fiziğin için ister, daha derin olanlar gülüşün ya da gözlerin için ister. Kimileri de zekan için ister. Her erkek senin gibi bir kadını ister. O aptal ne aramış da bulamamış anlayamadım." Dudaklarımı yaladım.

"Peki ya sen? Sen neden istedin beni?" Dudaklarından bir sis bulutu gibi döküldü sigara dumanı. Başını yana yatırıp dikkatle gözlerime baktı.

"Hırçınlığın ve saldırganlığın için." Beni şaşırtacak şekilde gevşekçe sırıttı. "Tabi sonradan bacaklarının da etkisi oldu," dedi sigaralı eliyle bacaklarımı gösterirken. Dudaklarım şaşkınlıkla aralandı. Gözlerini gözlerimden çekip ciddileşti ve sigarasını dudaklarına götürdü. O ifadesizlik maskesini takınca ben de yutkunup önüme döndüm. Çok dengesizdi.

Derin bir iç çekip ellerimin bağını çözdüm ve bedenimi geri yatırdım. Sesini çıkarmadı, beni kabullendi. Saçlarım siyah pantolonun sardığı bacaklarına yayılırken sönmüş küller saçlarıma dökülüyordu. Aşağıdan bakıldığında çene hatları daha belirgindi ve daha güzeldi. Gözlerimi kapatıp bacaklarımı uzattım. Bilek bilek üstüne attığım ayaklarımı sallamaya başladım. Tuhaf ama dolu bir andı.

"Sanırım sana bir ceza vermem gerekiyor," dedi. Gözlerimi açıp ona aşağıdan baktım.

"O niye?" dedim.

"Dün yaptıkların için. Beni öptüğün için ceza almalısın. Belki de ben ilk öpücüğümü sana vermek istemiyordum. Siz kızların da böyle takıntıları yok mudur?" Güldüm ama şaşkındım.

KATİLİN SON PERDESİ -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin