27. 25.01.2019

81 4 0
                                    

Carmen

Przez kilkanaście następnych dni zamieniłam z Tobym tylko kilka słów, z resztą i ja, i on byliśmy zawaleni nauką do sesji, która notabene nadeszła stanowczo zbyt szybko.

Ani się obejrzałam i już siedziałam przed aulą, czekając na pierwszy w tej sesji egzamin. Stresowałam się strasznie. Byłam obkuta, ale wiedziałam, że to może nie wystarczyć. Miałam pewność, że niektórzy tu, znajdujący się obok mnie studenci byli pod wpływem PeH-a. Zdążyłam już nauczyć się jakie są skutki uboczne. Widziałam jak na każdym z kolokwiów dłonie Wizz trzęsą się niekontrolowanie, tak, że ledwo mogła utrzymać w nich długopis. Miała także problemy ze snem i wahania nastrojów. Ostatnio przed ostatnim ze sprawdzianów na zakończenie ćwiczeń w ciągu jednego dnia trzy razy zerwała z Jackiem, po to by za chwilę znów z nim być i płakać, że jest bez niego nieszczęśliwa. Sam chłopak nie brał, a przynajmniej tak mi się wydawało, bo słyszałam, jak wielokrotnie próbował przekonać swoją dziewczynę by z tym skończyła, ale ona dalej w tym siedziała i wpadała coraz głębiej.

Skończyłam pisać egzamin jako pierwsza. Odłożyłam długopis na ławkę i odwróciłam kartkę na drugą stronę. Dyskretnie rozejrzałam się po auli. Wizzow pisała szybko odpowiedź na trzecie pytanie a dziewczyna pode mną próbowała ściągać z długopisu. Wkrótce egzamin się skończył, a ja wróciłam do domu i powtórzyłam notatki na kolejny dzień. 

Walka o MiłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz