E/3
Loki becsörtetett Hild cellájába, majd kikapcsolta az energiamezőt. Annyira el volt ernyedve, hogy összerogyott. Finoman alá nyúlt és megemelte, a lány meg összekulcsolta a kezeit a nyaka mögött. Egy szót sem szólt hozzá, az arca, mint egy kerámia maszk, rezzenéstelen volt. Az ajtó előtt lerakta a földre.
-Igen, valóban van egy asgardi foglyunk.- hallatszott ki Thanos hangja a teremből.
Erre Loki belökte az ajtót és Hildet a ruhája vállánál fogva rángatta be. Daisy szeméből könnyek kezdtek potyogni húga láttára. Nagyon meghatotta az, hogy még életben látta. Phil szörnyülködve nézte őket, miközben Pool csak nézelődött. Ő volt az egyetlen, akit pont nem érdekelt ez az egész. Ő csak öldökölni és tiszta múltat akart.
-Szóval négy életet, a tiédért és egy Végtelen kőért?- húzta a száját a titán- Nem hangzik fair alkunak.
-Három élet a kőért és kettőnkért.- lépett előre Deadpool.
-Ezt nem mondhatod komolyan?- nézett rá Phil- Ha valaki marad, az én leszek.
-Nem. Ezt én vállalom. Nem volt sok dolgom a Földön. Vanessza is dobott. Meghát, engem nem kell félteni.- érvelt. Phil vonakodva, de belement.
-Legyen. A követ!- parancsolt Thanos, miután belement.
-A szavadat adod, ugye?- kérdezte Adam, miközben a kezét a kőre helyezte.
-Ez csak természetes.- bólintott, majd a kezét nyújtotta.
Adam kiemelte a narancssárgás követ a homloka közepéből. Kezét a titán felé nyújtotta, mikor az elvette. Beleillesztette a kesztyűjébe minek hatására egy narancssárga hullám szaladt végig a termen. Bilincs kattant Adam és Pool kezén, majd a titán mellé terelték őket.
-Remek!- dörmögte Thanos- Loki!
Ahogy meghallotta a nevét egy kés jelent meg a kezében. Hild még épp időben tépte ki magát a kezei közül. Szemei vöröslöttek a sok könnytől ami most egyszerrel rohanta meg.
-Loki.. ne.. kérlek!- suttogott- Ez nem te vagy! Hallod Loki! Ne gyere közelebb!- sikította a végét- Kérlek.. ez nem.. ez nem lehetsz te! Sosem tennél ilyet! Szeretlek!!
-Nem. Te nem szeretsz. Te azt szeretted akinek hittél. De én ez vagyok.- miközben beszélt, Thanos kesztyűjén sárgán ragyogott az Elme kő. Manipulálták. Hild ekkor jött rá, hogy elvesztette a meccset.
Feladta.
Elfogadta a végzetét.Megadta magát Lokinak, aki mögé lépett, hátra fogta a kezeit és elhúzta a haját a nyaka elől.
Egy jól irányzott lökés és átszúrta a nő torkát.
A véres kést kihúzva a nyakából a nő teste a földre rogyott. Szájából és orrából langyos vér bugyogott. A tekintete üvegessé vált. Daisy sikított fájdalmában, Phil pedig a nőt fogta le, nehogy nekirontson Thanosnak.
Loki arcán egy pillanatra az önelégült mosolyt a kétségbeesés váltotta fel, de ez gyorsan tova libbent, mint a nyári szellő.
ESTÁS LEYENDO
Találkozzunk Midgardon [ÁTÍRÁS ALATT]
FanficA nevem Hild, de Midgardon mindenki csak Luna Dale-ként ismert. Valkűr vagyok, azaz voltam. Már nem vagyok az, részben mert nem vagyok méltó rá, részben pedig mert már nem akarok az lenni. Ez a régi életem története... azé az életé, amit elhagytam v...