E/3
A Tudástér...
Rengeteg mocskos feketpiaci üzletnek ad helyet, a galaxis söpredékének nyújt otthont, de nem csak erről híres. Ott lakik a Gyűjtő, másnéven Taneleer Tivan, maga a sakaari Nagymester rokona. Messzeföldön híres a hatalmas gyűjteménye, melyben minden megtalálható: antik, vagy éppen mágikus tárgyak, egzotikus növények és a legkülönfélébb élőlényeknek is.Pár évvel ezelőtt beállítottak hozzá egy gömbbel, ami után Ronan kutatott, de ezt csak utólag tudta meg. A gömb belseje egy lilásan ragyogó követ, a Hatalom követ rejtette magában. Drága asszisztense nem bírt ellenállni, megragadta, de nem volt képes erejét irányítani így meghalt. A gyűjteménye fele odalett, a követ pedig elvitték.
Egy régebbi esemény is fűzte a Végtelen kövekhez. Egy késő délutánon két asgardi tért be hozzá. Egy fekete hajú nő és egy pocakos, szakállas férfi. Egy hatalmas erejű, pirosan világító követ bíztak rá, és a lelkére kötötték, hogy vigyázzon rá.
-Hát persze! Jó helye lesz itt, a gyűjteményemben.- mondta, majd az akkori asszisztense kikísérte a vendégeket- Egy megvan, még öt kell.- suttogta.
Most pedig a vörös kő üvegszekrénye előtt gubbasztott és csodálta azt. Annyira elmélyedt a bámészkodásban, hogy észre sem vette a nagy titán érkezését. Az megállt a Gyűjtő mögött és jobb kezét a vállára helyezte. Tivan felugrott az elmélkedéséből.
-Vedd ki, meg akarom nézni!- Tivan nem akarta kivenni, valami mégis kényszerítette az elméjét, hogy engedelmeskedjen.
-Tessék Thanos!- nyújtotta oda neki.
-Most nyitsd ki a ládikát! Ereszd szabadon a benne rejlő hatalmat!- parancsolt, de ezt a Gyűjtő már nem teljesítette.
-Bocsásson meg, de azt nem tehetem!- vonakodott.
-Amit kínálok, az csak is a valóság...- suttogta Thanos.
Tivan kezei automatikusan a kulcs után nyúltak és kinyitották a ládát. A benne rejlő vörös kő folyékonnyá válva a titán kezére placcsant, majd újra felvette kő formáját.
-Ezt meg hogy?- kérdezte a Gyűjtő.
-A testvérei szólítják!- helyezte el a követ a másik három mellett. Egy vörös energiahullám haladt végig a termen, majd Thanos elégedett arccal nézett rá a kesztyűre- Köszönöm.- veregette hátba Tivant.
Kifelé elhaladt mellette Thanos kísérete is, Corvus, Proxima és Loki. Újabban nagyon megkedvelte az istent. Észrevette a titán, hogy megváltozott és már nincs rá szükség, hogy a kő befolyása alatt tartsa. Elég volt elültetni a megfelelő gondolatokat a fejében. Teljesen megváltoztatták.
Mikor Proxima haladt el Tivan mellett, megveregette a jobb vállát, aki így arra fordult, pont nem látta, ahogy Corvus balról felszúrja a lándzsája élére.A Gyűjtő összeesett, Thanos gyermekei, azaz Corvus, Proxima és Loki, pedig nevetve távoztak.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Találkozzunk Midgardon [ÁTÍRÁS ALATT]
FanficA nevem Hild, de Midgardon mindenki csak Luna Dale-ként ismert. Valkűr vagyok, azaz voltam. Már nem vagyok az, részben mert nem vagyok méltó rá, részben pedig mert már nem akarok az lenni. Ez a régi életem története... azé az életé, amit elhagytam v...