Aslan'nın arkasından ben de yürüdüm.
Tam sınıfa girecekken durakladı. Mavi gözlerini bana çevirip "sesini keseceksin ve bu konuda hiç bir şey söylemeyeceksin!"dedi.
Kafamı onaylar şekilde aşağı yukarı salladım. Ellerimiz cebimizde sınıfa girip doğruca sıramıza geçtik. Visal'in yanına bir kız vardı.
Defterin kenarına "kız kim?"yazdım. Aslan'a gösterdim.
Visal'in yanındaki kıza doğru baktı. Ama öyle içli baktı ki gözlerinde kayboldum diyebilirim. Elimdeki kalemi alıp
"İKRA"yazdı. Büyük harflerle özene özene.Oha lan yoksa...
Kaşlarımı çatarak baktım.Göz kırptı "ne bakıyorsun?"dercesine.
"Hiiiç"dedim. Önüme döndüm. Demek ondan anlıyordu benim bakışlarımı, içimden geçirdiğim cümleleri falan. "Tecrübe diyelim" demişti bir de demek ondanmış.
"Eeee"dedim.
"Ne,eeee?"dedi.
"Dökül abicim dökül!"
"Ne,neyi?"dedi aynen benim gibi.
"Anladın sen onu hadi dökül.!"
"Yakalandım mı?"
"Yooo yakalamamıştım ama şu an yakalamış bulunmaktayım."
Derince yutkundu. "Aynı"dedi.
"Yani?"
"Aynı işte seninkiyle. Üç yıldır seviyorum ama açılamıyorum. Çünkü reddedicek,biliyorum."
Aynı onun yaptığı gibi elimi omzuna atıp "Allah kolaylık versin kardeşim."dedim.
İlk kez birine bu kadar samimi davranmıştım. Ve ilk kez birine bu kadar içten gelerek KARDEŞİM demiştim.
Evet ya kardeşlik neydi? Daha önce hiç hissetmemiştim. Kardeşim olmadığı için hep bir yarım eksikti. Kim bilir, belkide orayı Aslan doldururdu.Son iki ders boştu. Visal yine hızla hazırlanıp çıktı. "Acaba nereye gidiyordu."diye merak ettim. Aslan dalan gözlerime elini salladı.
"Ne o, nereye gittiğini mi merak ediyorsun?"dedi.
Ama ama nerden anlamıştı ki? "Nerden anladın?"
"Oğlum bizde geçtik o yollardan. Anlıyoruz sonuçta"
Visal bahçeden hızla çıktı.
"Takip etmeye var mısın?"dedi.
"Takip mi?"
"Aynen"
"Yani sen ve ben onu..."
"Yok yok hayır. Sen takip edeceksin. Benim yolum belli, düzenim belli."
"Ama, ama bu nasıl olacak ki?"
"Bildiğin takip edeceksin. Hem nereye gittiğini merak etmiyor musun?"
"Ediyorum da..."
"Eeee"
Derin bir nefe alıp "nasıl takip edeceğim?"dedim.
"Hııı... sen bildiğimiz çömsün o zaman. Bak şimdi; ilerden ilerden takip edeceksin. Genelde arabaların yada ağaç varsa ağaçların direk varsa direklerin arkasından ilerleyeceksin. Asla kendini ele vermek yok, unutma! Onun dönüp bakmasına kalmadan sen bir köşeye gireceksin."dedi.
Vay be baya bilgiliydi.
"Sen çok yaptın heralde bu işi?"dedim.Bir an bocaladı.
"Yok oğlum alt tarafı bir kaç film izledim. E biraz da tecrübe var."dedi. En sonunda itiraf etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VisYu [TAMAMLANDI]
General FictionBir kişinin dilinden HAYAT Bir kişinin dilinden SEVGİ Beş kişinin dilinden ÖLÜM ... İlk yayımlanma tarihi:16.02.2018 Son yayımlanma tarihi: 26.04.2018 ... Kitap kapağı @kumsalesmira ---- Telif hakkı yazara aittir!© (Ç)alıntı yapılamaz! ... Wattpadd...