"Allah'ım sen bana verdiğin vermediğin her şey için binlerce kez şükür olsun. Bana verdiğin yaşamı hayırlısıyla geçirmemi nasip eyle. Sen beni senin yolundan ayırma. Sana gelmeyi bekliyorum, hayırlı ölüm nasip eyle Allah'ım. Ölüceğimi hissediyorum. Sevdiklerimi arkada gözü yaşlı bırakmak istemiyorum. Yanlışım, yanlışları varsa affet Allah'ım. Bu hastalık benim sana gelmeme vesile gibi. Olurda erken gelirsem yanına. Geride bıraktıklarıma sabır ver Allah'ım. Öldüğüm için üzülmesinler. Sana geldiğim için sevinsinler. Onların ölümü kötü görmesini istemiyorum. Sen onların ve benim günahlarımı Affeyle Allah'ım. Razı olduğun kulun da ben olayım Allah'ım. Amin."
Ellerimi yüzüme sürdüm.Seccademi ve tesbihimi toplayıp dolabımın içine koydum.
Kapı açıldı.
"İkra!""Gülüm.!"dedi gülümseyerek.
Sarıldı. Ben de ellerini beline sardım.
"Namaz mı kılıyodun bebeğim.?""Hı hı"
"Allah kabul etsin"
"Amin. Allah razı olsun"
"Geçsene"Yatağın kenarına oturduk.
"N'apıyosun?"
"İyiyim. Sen?"
"İyiyim"
Derin nefes aldım.
"İkra, aslında gelmen iyi oldu. Benim seninle bi şey konuşmam gerek.""Hayır olsun. Söyle gülüm. Seni dinliyorum."
"İkra olurda erken ölürsem -ki öyle hissediyorum..."
Araya girdi. "Saçmalama Visal. Lütfen böyle konuşma!"
"İkra! Bak ben bi şeyler hissediyorum. Olurda ölürsem Gül Melek sana emanet. Ona iyi bak. Asla babama bırakma onu. Senden başka güvenebileceğim kimsem yok. Samet'e desem; belki evlenir. Yuva kurar. Ne biliyim, tanımadığım bi kadın, ona emanet edemem. Ama sen, senin annen var. Belki sen evlenince annene arkadaşlık eder."
Gözlerinin pınarında dyran yaşlar akmaya başladı. Sarıldı.
"Onu gözümden bile sakınacağımdan emin olabilirsin. Ama bence sen yaşayacaksın ve onu kimselere bırakmayacaksın. "Gülümsedim.
"Neyse ben bi yüzümü yıkayıp geliyim. Makyajım aktı senin yüzünden."dedi.
"Olmayan mı?"
"Var ya da yok! Ağlattın mı? Ağlattın."
"Ben ağlatmadım ki. Durduk yere ağladın."
"Durduk yere?"dedi tek kaşını kaldırarak.
Gülümsedim. Sonra aklıma gelen şeyle
"Ha İkra nir de düğünü biraz erken yapmanız mümkün mü? Ölmeden önce görmek istiyorum."dedim."Of amma taktın ölüme sende. Hadi ben çıkar çıkmaz ölürsem. Allah'ım sen şu kıza akıl fikir ver."
"Amin."
Ters ters baktı.
"Neyse. Gidiyim. Elimi yüzümü yıkayım geliyorum.""Tamam."
O odadan çıkınca pencerenin önüne geçtim. Camı açtım. Baharın miss gibi kokusunu içime çektim. Farkındadeğilim ama özlemişim baharı.
Kapını açılmasıyla kendime geldim.Baba!
Gördüklerim beni şaşırtmaya yetmişti.
Babam!
Benim babam, beni ziyarete mi gelmişti?
Şaşkınlığımın arasından gülümsedim.
Bir şey demedim. O da bir şey demedi bi müddet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VisYu [TAMAMLANDI]
General FictionBir kişinin dilinden HAYAT Bir kişinin dilinden SEVGİ Beş kişinin dilinden ÖLÜM ... İlk yayımlanma tarihi:16.02.2018 Son yayımlanma tarihi: 26.04.2018 ... Kitap kapağı @kumsalesmira ---- Telif hakkı yazara aittir!© (Ç)alıntı yapılamaz! ... Wattpadd...