"Bak, buraya dikkat et! Boylamlar sadece saati belirler..."
"Alnına ne oldu?"dedi Yusuf.
Ama olamaz. Alnımdaki yarayı kapatabilmek için üst üste kapatıcı sürmüştüm oysa. Nasıl farketmişti ki?
"Iııı, anladın mı?"dedim. Geçiştirmek istiyordum.
"Ben konuyu anladım,anlamasına da. Sen benim soruma cevap vermedin."
"Anladıysan tamam."deyip kalktım.
Kolumdan tuttu, biraz kendine çekti. Kolumu bırakıp geri çekildim. Sertçe gözlerimin içine bakıyordu.
Neden bana öyle bakıyordu? Söylemediğim için mi?
Neden böyle davranıyordu?Gitmek için adım attığımda tekrar tuttu. Biraz da sıkıyordu. Canım acıyordu. Yüzüme yansımıştı galiba.
"Aç kolunu"dedi ve bana fırsat vermeden kolumu açtı.
Gördükleri karşısında şok olmuştu belliki. Derince nefes aldı. Sakinleşmeye çalışıyordu.
"Visal koluna n'oldu?"dedi.Kolumu ellerinin arasından kurtarıp "n'olduysa oldu!"dedim.
Arkamı dönüp ilerledim."Aaaaa"diye bağırıp elini masaya vurdu.
Tüm kütüphane bize bakıyordu. Yanına gidip kolundan tuttum. Dışarıya doğru sürüklemeye başladım. Ne yapıyordu böyle? Hem niye bu kadar sinirlenmişti?
"Gel buraya!"dedim. Arka bahçeye götürdüm.
"Bak, bu konu hakkında kimseye bi şey söylemeyeceksin! Gördüklerini de unutacaksın! Anladın mı?"
"Gözünde morarmış."
Bak ya, ben ne diyorum bu ne diyo!
Bi şey söylememek için dişlerimi sıkıyordum."Söylesene hadi! Ne oldu?"
Cevap vermeden yanından uzaklaştım.
YUSUF
Visal bugün bi farklı davranıyordu. Gözleri bile farklı bakıyo, hiç de gülümsemiyordu.
Anlattığı şeyi anlamıyordum bile. Ne olmuştu bu kıza? Yüzüne makyaj yapmıştı bugün. Oysa asla makyaj yapmazdı. Özellikle de alnının köşesine fondoten dedikleri şeyi doldurmuştu."Alnına ne oldu?"dedim.
Bunu bir anda düşünmeksizin söylemiştim. Ama çok merak ediyordum. Ne olmuştu da böyle yüzünü makyaja bulamıştı?
Duymamazlıktan geldi. "Iıı, anladın mı?"
Neden böyle yapmıştı ki şimdi?
Beni takmaması da ayrı sinirimi bozmuştu.
Onun için endişeleniyordum. Anlamıyor muydu bunu?"Ben konuyu anladım, anlamasına da. Sen benim soruma cevap vermedin."
"Anladıysan tamam"deyip masadan hızla kalktı.
Galiba sinirlenmişti. Hayır, düştüysen "düştüm."desene be kızım.
Kolundan tuttum. Biraz kendime çektim. Öfkeyle karışık gizemli gizemli bakıyordu. Kolunu ellerimin arasından sıyırıp geri çekildi. Gitmek için adım attığında tekrar tuttum. Yüzünü sıktı. Çok mu acıtmıştım? Biraz gevşettim ama hala yüzünü sıkıyordu.
"Aç kolunu!"dedim.
Baktım açmayacak, gömleğinin düğmesini koparıp kolunu açtım. İnanamıyorum! Kolu mosmordu. Ne olmuştu? Acaba kimden dayak yemişti bu kadar saklayacak? Derince nefes aldım. Sakinleşmeye çalışıyordum. Kim yapmıştı ona bunu? Hala kafam bu soruda dönüp dönüp duruyordu. Dişlerimi sıkıyordum.
Sakin olmaya çalışarak "Visal koluna n'oldu?"dedim.
Kolunu ellerimin arasından hızla çekip "n'olduysa oldu!"dedi ve arkasını dönüp ilerledi.
O kadar öfkeliydim ki... beni bu denli takmaması... hayatına girmeme izin vermemesi beni hem üzüyor hem de öfkelendiriyordu. Hem de ben onu böyle severken.
Dişlerimi sıkarak "Aaaaaa"diye bağırıp elimi tahta masaya vurdum. Ne olduğum, Nerede olduğum umrumda bile değildi.
Yanıma gelip kolumdan tutarak beni çekiştirdi. Arka bahçeye götürdü. Sırtımı duvara verdim. Karşıma geçti.
"Bak, bu konuda kimseye bi şey söylemeyeceksin! Gördüklerini de unutacaksın! Anladın mı?"dedi sinirle.
Yüzüne dikkatli bir şekilde bakıyordum. Birden gözünün mor olduğunu farkettim. Üst üste fondoten sürmüş belli ki.
"Gözünde morarmış."dedim.
İçinden bana sövüyordu mutlaka. Ama Visal bu; sövmez, sadece tövbe ya da sabır çeker.
Hâlâ cevap vermiyordu.
Biraz sesimi yükselterek "söylesene hadi! Ne oldu?"dedim.
Hiç bi şey demeden hızla yanımdan uzaklaştı. Bak işte yine beni takmıyordu. En sonunda patlamıştım.
"Aaaa" diye bağırıp elimi duvara vurdum.
İlk kez bi kız için endişeleniyordum. Oysa o beni umursamıyordu bile.YAZAR'DAN
selaaaaaam! Nasılsın benim güzel, iyi yürekli, bi tanecik kardeşim?
Öpüyorum kendine iyi bak.
Kimseyi üzme. Kimseye kendini üzdürme.Yazım hataları için özür dilerim
Veeeeee her zamanki gibi
Beğendiyseniz oylamayı unutmayın. Beğenmediyseniz paylaşın belki bi beğenen çıkar.
Öptüm bay bay
Ah veda etmiştim. Unutmuşum canım kusura bakma.😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VisYu [TAMAMLANDI]
General FictionBir kişinin dilinden HAYAT Bir kişinin dilinden SEVGİ Beş kişinin dilinden ÖLÜM ... İlk yayımlanma tarihi:16.02.2018 Son yayımlanma tarihi: 26.04.2018 ... Kitap kapağı @kumsalesmira ---- Telif hakkı yazara aittir!© (Ç)alıntı yapılamaz! ... Wattpadd...