BAŞLAMA TARİHİ VE SAATİNİZİ BURAYA BIRAKINIZ❤️
Henüz onuncu sınıf öğrencisiyiz. Yaş eder on altı. Belki de hayatımızın en güzel yıllarını yaşıyoruz. Deli dolu, çılgın, komik...Bizi en iyi anlatan sıfatlar grubundan en önemlileri.
Biz dört kişilik bir grubuz. Dışarıdan küçük ama bizim için oldukça büyük... Arkadaşlığımız, pardon kardeşliğimiz o kadar güzel ve kocaman ki... Kalplerin ışıltısı, sevginin ışıltı içinde yer alması ve o ışıltıların bir araya gelmesi...
Grubumuzun en tatlı en minnoş olanı, Defne. Çok tatlı ve bir o kadar da şeker bir kızdır. Aynı zamanda taklitçimiz... Bazen öğretmenlerin, bazen gözümüze kestirdiğimiz abartılı kişilikli öğrencilerin taklidini yaparız. O ve ben. İyi de yaparız aslında. Biz banka tüneyip taklidi yaptıktan sonra adeta anıra anıra gülerken dışarıdan nasıl göründüğümüz pek de önemli değildir, yani tın...
Nasıl göründüğümüz pek önemli değildir. İnsanların nasıl düşündüğüne göre yaşamak değil de o an aklından ne geçiyorsa öyle yaşamak bizimkisi...
Grubumuzun ağır başlı, soğuk dursa da en sıcak en duygusal kızı, Alya. O ne yaşarsa hep içinde yaşar... Pek duygusal pek hislidir. Grubun annesi diyebilirim. Bizim annemiz. Biz yanlış bir şey söylemiş olsak anında uyarır ve bir daha yapmamamızı ister. Onu kırmak ne mümkün! O kadar temiz kalpli ki... O da bizi kırmadan çekip çevirir...
Ve sırada bizim grubun asayişini sağlayan babamız... Onun adı Çağlayan. Babasının mesleği sebebiyle pek bir korumacıdır. Soğuk esprileri meşhurdur bizimkinin. Hiç kimse o espriye gülmese de biz saatlerce gülebiliriz. Bazen...
Ah, kendimi nasıl tanıtayım ki şimdi? En iyisi sadece adımı bilin zamanla tanırız zaten birbirimizi. Merhaba ben Başak. Sizin adınız ne?
Aslında biz çirkin olarak tabir ediyoruz kendimizi. Kapaktaki dört güzel kıza aldırmayınız. Sanırım bunun bir kanıtı etrafımızda ki erkeklerin koşarak uzaklaşması. Bir de müthiş bir şansa sahibiz(!) Gökten çilek yağsa bizim kafamıza karpuz düşer, ciddi konuşuyorum gülmeyiniz. Ya da gülün, gülelim yahu! Yoksa ne işimiz var burada!?
Bu yıla çok ama çok olaylı başladık. Bizim yuvarlanan kaya misali yaşamımız bu sene yeni heyecanlarla yeni arkadaşlarla birlikte pek bir hareketlendi. Hele neler oldu neler...Belki küçük şeyler bunlar ama dedim ya bizim sıradan sıcacık yaşamımızda oldukça büyük etki bıraktı.
En iyisi bunu da diğer buluşmamızda anlatayım. Görüşmek üzere... Bu arada ailemize hoşgeldin!..
( Merhaba😁, sizi gördüğüme çooooook sevindim.😍 Bu hikaye bizim hikayemiz. Gerçek yaşamın izlerini taşıyan hayallerin ötesinde bir kitaba başlıyoruz... Zaman zaman gülmekten yerlere yığılabilirsiniz. Genelde bizde öyle oluyor da. Hani biraz da gülümsememiz kırılabilir. Hayat sonuçta. Her zaman tatlı olmuyor. Bazen acı kısmını da tatmak gerekiyor ki geçen güzel kısımların değerini anlamamız için... Neyse çok konuştum. Şuanda bu yazıyı okurken bile gülümsemeyi unutma! Çünkü gülünce çok güzel oluyorsun. Evet, evet sana söylüyorum. Etrafına bakınma. Sen şuanda ekranın başında parmak uçlarının usul usul ekranı dolaşmasıyla bunları görüyorsun, okuyorsun.
Şimdi yaklaş bakalım. Kimse duymasın. Getir kulağını sana bir şey diyeceğim: Artık sende bizim hayatımızdasın. Yanımızdasın. Artık aynı yoldayız. Yani biz artık seninle arkadaşız! Yoldaş- arkadaş! Ne kadar güzel değil mi?
Ailemize hoşgeldin!.. Seni görmek çok büyük mutlulukkkk... )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Adı: 4×4
Humor- Toplasak bir adam etmezdik o yüzden biz de çarptık. Kemerlerinizi sıkı bağlayın, gülmekten yere düşebilirsiniz... - 4 uzaylı... Bu hikayede üzüntü de var elbet, ama üzüntüye karşı yapılan panzehire sahibiz... Tebessüm ve sıkıca bir dostluk... Her...