Selamün aleyküm diyerek bir selamla başlayayım.
Size ucundan accuk( azıcık ) kötü olan bir haber vereceğim...
Bundan sonra maalesef ki her gün yeni bölüm yayınlayamayacağım. ANCAK HEP BURADAYIM...♥
Yani artık tatilim bitti sayılır, sınava hazırlık falan filan....... Yarın belki bir bölüm gelebilirrrr.
Ancak bundan sonra bölümlerimiz, SALI, PERŞEMBE, CUMARTESİ günleri içinde akşam saatlerine doğru gelecek.....Bu günler kesinleşmediği için değişebilir. Bunu buradan bildiririm size♥
♥ Belki hafta içinde sürprizler yapıp yeni bölümler ile çıkarım karşınıza?Kim bilir???? ( 80 bilir, deyip Çağlayan tarzı bir espri yapıyormuşum.... Tamam tamam vurmayın sjjjjsjjsjjs)
♥ ŞİMDİ SİZE DUA EDECEĞİM, AÇIN ELLERİNİZİ....
♥ ALLAH'IM SEN ŞUANDA BURAYI OKUYAN O DÜNYA TATLISI İNSANIN PIRIL PIRIL KALBİNDEKİ PIRIL PIRIL, MİS GİBİ KOKAN DUALARI KABUL ET........
♥ ALLAH'IM SEN ONUN KARŞISINA ATAKAN KADAR ŞAPŞİK, BARIŞ KADAR SİNİRLİ VE KOMİK, EGE KADAR SEVEN, ÇAĞRI KADAR AĞIRBAŞLI İNSANLAR ÇIKAR.......
♥ ALLAH'IM SEN ONU KAĞAN GİBİLERİNDEN UZAK TUT.......
♥ ALLAH'IM SEN ONA MUSMUTLU BİR HAYAT VER......
♥ KOCAMAN KALPLER SİZİN OLSUN.... KOCAMAN ÇİKOLATA ŞELALELERİ SİZİN OLSUN, YİYİN YİYİN AMA HİÇ KİLO ALMAYIN SJSJSJSJSJKKDDHHAGGA...
YÜZÜNÜZDEKİ KOCAMAĞĞĞĞĞNNN TEBESSÜM HER ZAMAN VARLIĞINI SÜRDÜRSÜNNNNNN...........
KALBİNİZ KOCAMANNNN SEVGİ PIRILTILARI İLE DOLSUNNN....
ÇÜNKÜ SEN... SEN KELİMEYLE ANLATILAMAYACAK KADAR GÜZELSİN KUZUMMM♥
SEN BENİM KUZUMSUN, HACI BACIMSIN, KELEBEĞİMSİN, DÜNYANIN EN PONÇİK İNSANISIN, CANIMSIN, SEN KANKÜMSÜN, SEN YOL ARKADAŞIMSIN, SEN DAHA SAYAMADIKLARIMSIN♥♥♥♥♥♥
KOŞULSUZCA , O ŞAŞKIN KIZLARI, O MİKEMMEL SIĞIRLARI, POLİS MEMURUNU, ANNELERİ, BABALARI, BELKİ KAHVE TAKIMINI, MAHALLELİYİ ÇOK SEVDİNİZ....
ONLARDA SİZİN SEVDİĞİNİZ GİBİ SİZİ ÇOK SEVİYORLAR♥
Şimdi gidiyorum. Son kez:
♥♥♥♥♥♥♥♥İYİ Kİ SENİ TANIMIŞIM KUZUM♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Adı: 4×4
Humor- Toplasak bir adam etmezdik o yüzden biz de çarptık. Kemerlerinizi sıkı bağlayın, gülmekten yere düşebilirsiniz... - 4 uzaylı... Bu hikayede üzüntü de var elbet, ama üzüntüye karşı yapılan panzehire sahibiz... Tebessüm ve sıkıca bir dostluk... Her...