Ahmet Hoca?!

6.2K 636 186
                                    

" Niye böyle bir şey yaptın?! Beni niye korudun?" durdu ve arkasını döndü yavaşça. Gülümseyerek baktı.

" Sana ne Atom Karınca'cığım sana ne?"

- ÖZET -

Hoşgeldin kuzum 🐑❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoşgeldin kuzum 🐑❤️

Hızlı adımlarla merdivenlere yöneldi ve üçer beşer çıkıp gözden kayboldu. " Bu neydi şimdi?" diye sordu Alya. Çağlayan mimiksiz bir şekilde " Öğreniriz yakında." diyerek yanıtladı. Defne koluma girdi. " Hadi derse geç kalacağız." Bu düşünmemi gerektiren durumu bir kenara bırakarak hiçbir şey olmamış gibi davranmaya karar verdim.

Sınıfa çıkmadan önce lavaboya girdik ve üstümü başımı düzelttim. Daha sonra Alya'ya su savaşı açtım. Çağlayan bağırarak ayırdı bizi. Sınıfa girer girmez hemen yerlerimizi aldık. Kızlar hemen konuyu değiştirerek saçma sapan bir muhabbete başlamışlardı ki sınıftakilerden birisi koşa koşa geldi ve bağırdı. " Oğlum ders boş lan! Ders boş! Bahçeye hücum!"Bizde sınıftaki herkes gibi bahçeye hücum ettik. 

Hemen bankımıza oturarak genişledik. Çağlayan hafif düşünceli bir biçimde bana doğru döndü. " Başak'ım o özel numaradan bir mesaj veya başka bir hediye falan var mı?" rüzgardan dolayı yüzüme çarpan saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. " Yok, olsa söylerdim mutlaka." gülümsedi.

O esnada Alya ayağa kalktı. " Ne yapıyorsun kızım sen yine?" diye sordu Çağlayan. Alya 'izle ve gör' bebeğim temalı bakışını yolladıktan sonra geri geri gitmeye başladı. Eğlence olacağını anlayınca hemen ayağa fırlayıp yanına gittim. " Ne yapacaksın kız?"

" Sana ne Atom Karınca'cığım sana ne?"

" ALYAAAĞ!" diye kükredim aniden. Sırık'ı taklit ediyordu çakal. Defne bizim sesimizi duyunca yanımıza geldi. Suratını acayip bir şey görmüş gibi yaparak " Niye böyle bir şey yaptın? Beni niye korudun?" dedi. Çakal iki. Alya yamuk yamuk sırıtarak tekrardan " Sana ne Atom Karınca'cığım sanaaaa neyyyyy!" dedi son harfleri uzatarak. Sonrada birlikte kahkaha atmaya başladılar. Çağlayan da dahil. 

" Dert tutmaya sizi e mi!? Gidiyorum ben!" diyerek koşa koşa uzaklaştım yanlarından. " Nereye?" diye bağıran Defne'yi " Elinin körüne!" diye yanıtladım. Tekrar kahkaha atmaya başladılar. Ben ise koşa koşa kendimi arka bahçeye attım. Salak Sırık yüzünden rezil olmuştum. Çocuk beni rezil olmaktan kurtarırken kendi arkadaşlarıma madara etmişti! Bu nasıl bir ironi idi?Hızla büyük taşın üzerine oturarak sırtımı duvara yasladım. " Of ya!.." diye tepinirken telefonun mesaj sesi öttü. Hızla cebimden çıkarıp ekrana baktım. 

Özel Numara

" JERRY'ciğim nasılsın?"

Kafası iyiydi sanırım. Beni normali bulmazdı ki! Tekrardan mesaj geldi.

Grup Adı: 4×4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin