ÜÇ HARFLİ: AŞK

5.8K 528 254
                                    

SELAMÜN ALEYKÜM :)

Ona aldırmadan şapkasını çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ona aldırmadan şapkasını çıkardım. Ancak pozisyonum ve onun koşturması sebebiyle gözüne parmağım girmişti. " AHH GÖZÜM! O GÖZ BANA LAZIM ATOM KARINCA!"

" İNDİR BENİ!

" GÖZÜM!"O esnada kafasını tuttum yine. " Kız aç gözlerimi göremiyorum!" dedi koştururken. Telaşla ellerimi çekerken yanlışlıkla ağzına da girmiş bulundu elim. Hızla nasıl çektiğimi bilmeden çekiyordum ki sarsıldık. Ben bağırarak bu sarsılmayı atlatırken o ise kahkahalara boğulmuştu. Bu esnada ellerimin iki kulağına birden güçlükle yapıştığını fark edince hızla çekmiştim ki o esnada birden bire bir boşluk hissettim...

Bölüme başlamadan önce kitap için hazırlanan ikinci videoyu izlemenizi rica edeceğim 🐑❤️ Nasıl bulduğunuzu belirtirseniz çooook aşşşşşşrı mutlu olurum❤️😁😂

***

Düşmüştük. Yokuş aşağı bir sokakta olduğumuz için bir müddet yuvarlanmıştık pandalar gibi. Kostümlerde zaten bir panda olarak gösteriyordu. Yuvarlanarak sokağın aşağısında soluğu aldığımızda kahkaha atmaya başladı. Benim ise canım acıyordu. 

" Neye gülüyorsun adı batasıca?"

" Şu halimize..." deyince bende kahkahalarıma engel olamadım. Bana paralel bir şekilde uzağımda yatıyordu ve kahkahalara boğulmuştu. Bir müddet bu şekilde sokağın ortasında panda kıyafetleri ile kaldık. O gülmekten kalkamıyor ben ise hem gülmekten hem de canımın acımasından kalkamıyordum. 

Az sonra ayağa kalkıp üstünü silkelemeye başlayınca ben de yavaş yavaş ayağa kalktım. " Neden panda kıyafeti?" diye sordum üstümü silkelerken.

" Pandaları severim." dedi ve üstünü temizlemeye devam etti." Nereye gidiyoruz Sırık?"

" Sürpriz Atom Karınca." 

" Bana niye Atom Karınca diyorsun?"

" Hem küçücüksün hem de cesur... Yani güçlü de sayılabilirsin ama daha çok cesur." gözlerimi kısıp kaşlarımı hafif çatarak ona baktım.Gelip kolumdan çekiştirmeye başladı. " Daha çok yolumuz var Atom Karınca, yürü..." oflayarak kolumu elinden aldım ve yürümeye başladım. " Atom Karınca istersen yine sırtıma alabilirim seni."

Grup Adı: 4×4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin