FİNAL VE∞DEF♥BAR∞

7.3K 492 311
                                    

HOJJJJJJJJJ GELDİĞĞĞĞN KUZUMMMMMMM

BU KADAR GECİKTİĞİ İÇİN GERÇEKTEN ÇOOOOOOOOOK ÖZÜR DİLERİİİĞĞĞMMMMMM........ KUSURUMA BAKMAYIN♥♥

" SENİ SEVİYORUM! HEM DE DELİLER GİBİ, PANDALAR GİBİ... ŞEKER TADINDA, MÜZİK EŞLİĞİNDE, TOPRAK KOKUSUYLA, YAĞMUR ISLAKLIĞI İLE... YILLARCA BUNU SÖYLEMEYİ BEKLEMİŞİM... DUYSUN GÖKYÜZÜ! DUYSUN BU ŞEHİR! DUYSUN AĞAÇLAR, KUŞLAR! BEN BU KIZA AŞIĞIM! DUYSUN YILDIZLAR, DİNLESİN UZAY! SEVGİMİZ ONDAN DA BÜYÜK ÇÜNKÜ..."

BARIŞ'tan

Defne ile bulunduğumuz yerden çıkmış sahile doğru yürüyorduk. Kardeş... Bu altı harf adeta beynimin içinde yankılanıyordu. İlk defa duygularımı bu kadar düşünüyordum. Kimseye belli etmemiştim kendime bile. Sanki onu kendimden bile saklıyordum. Daha doğrusu duygularımı... Gıcıktı, sanki bir köy ağası havası vardı. Elinden düşürmediği tespihten yürüyüşünden dolayı onun kardeş demesini yadırgamamalıydım. Hem zaten onun için başka biri vardı...

" Bak kardeşim bence artık o kızla konuşmalısın. Hadi ara onu." dedi yürürken. Derince yutkundum. Dişlerimi sımsıkı sıkarak dolan gözlerimin boşalmasına izin vermedim. Derin soluklar alıyordum.

" İyi misin?" diye sorunca aniden patladım.

" ÇOK İYİYİM!" diye adeta kükredim.

" Ne bağırıyorsun lan! Sana iyilik yapmaya çalışıyorum ben!" dedi benim gibi sesini yükselterek." Sana git konuş dedim sadece, yardımcı olmaya çalışıyorum!"

" YARDIMCI OLUYORSUN DEMİ KARDEŞİM!" diye bağırarak bileğinden tuttum. Bilekliği koparıp avucumun içine alırken elini sertçe çekti. " Ne yapıyorsun sen!?"

DEFNE'den

Kıpkırmızı olmuş gözleri dolmuştu. Anlamıyordum. Ne yapmış olabilirdim ki? Psikolojik sorunları falan mı vardı?

" ALLAH BELAMI VERSİN LAN! ALLAH BELAMI VERSİN! SENİ SEVDİĞİM İÇİN ALLAH BELAMI VERSİN!"dedi bağırarak. Dik duran bedenine tezat titreyen yüz kasları onu başka biri yapıyordu sanki.Sanırım onu ilk defa böyle gördüğüm içindi bu. Beynimin içinde yankılanan bu cümleyi yarı buçuk anlayabilince gözlerim irileşti.

" N-Ne diyorsun sen?" dedim kekeleyerek.

" SEVDİĞİM KIZ KARDEŞİM DİYOR BANA, KARDEŞİM! ONU GÖRDÜĞÜMDEN BERİ SEVDİĞİM KIZ GİDİP KUZENİMİN VERDİĞİ BİLEKLİĞİ TAKIYOR! BENİ SEVMİYOR! BELKİ DE GEÇ KALDIM HA? NE OLUR BİR ŞEY SÖYLE DEFNE!"

" Senin sevdiğin kız-"

" SENDİN!"

" NE!"

" Evet Defne ama artık bitti çoktan. Zaten hiç başlamamıştı. Şuan bunu söylediğim için çok ama çok özür dilerim ne de olsa sen-"

"BARIŞ!" aniden karşımızda Sarp belirdi, onun nereden geldiğine anlam verememiştim. Ne işi vardı gerçekten? Barış'ın omuzlarından tuttu. " Susup beni dinleyeceksin!" Barış hızla, güçlükle omuzlarına abanmış iki eli itti hışımla.

" Dinlemiyorum lan! Neyi dinleyeceğim ha? Nasıl birbirinize baktığınızı mı? Ne kadar çok sevdiğinizi mi? Ama adam değilmişsin Sarp! Ben sana bahsederken... Senin kadar adi aşağılık bir insan tanımadım daha!" Aniden Sarp ona sertçe bir yumruk atınca çığlığı bastım. O esnada Barış geriledi. Kendine gelebilince hızla ona yaklaşarak sertçe bir yumruk o attı.

Grup Adı: 4×4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin