Medya:Kitap tanıtım videosu
SELAMÜN ALEYKÜM:D
...
" Ya Başak kolunu çek!"
" Alya sen ayakkabını mı çıkardın!"
" Ya yeter ama ya! Burası çok pis!"
" Küf kokusu ciğerlerime işledi yeminle! Bir de Alya'nın ayak kokusu... Ben pert!"
" Ayağımın üzerinden ayağını çek Defne!"
" Çağlayan horluyor mu!?"
" Bildiğin aslan yavrusu, mübarek kükrüyor kükrüyor!"
" Ben bu seste uyuyamam!"
" Şunun ağzına yumurta tepin!"
" Yumurta dedin de canım menemen çekti."
" YETER ARTIK ZIBARIN!" dedi Çağlayan ve bunun üzerine kimseden çıt çıkmadı. Gözlerimi yumdum.
ÖZET
Eve gelmiştik çoktan. Şuan odamda idim ve saatler gece yarısını gösteriyordu. Yakışıklı memur Bora'nın dediği gibi ertesi gün çıkmıştık. Anneler ve babalar hemen karşılamışlardı bizi. Gerekli bir kaç işlemin ardından sağ salim eve dönmüştük. Şaşılacak bir olay olacak ki: Annem kesinlikle bağırmadı ve kızmadı.
Sadece sımsıkı sarıldılar bana. Eve geldiğimde saat akşam beşi gösteriyordu. Annem donattı sofrayı sadece on dakika da. Tıka basa dolum yaptıktan sonra anneme babama sarıldım yine sımsıkı. Daha sonra da odama geçtim. Yaşadığımız şey yani hapse düşme... Çok ama çok kötü bir durumdu. İlk defa eğlencemiz bu kadar büyük bir soruna yol açmıştı.
Daha fazla düşünmek istemiyordum sanırım. Bu sebeple hızla yattığım yerden kalktım. Kavganın olduğu gün düşürdüğüm ve karanlıktan dolayı bulamadığım telefonumu arar iken pencere yanındaki küçük puf minderimin hemen yanında gördüm onu. Hızla yaklaşarak avucumun içine aldım.
Çıkan bataryasını takarak telefonun açılmasını bekledim. Açıldıktan sonra gelen bildirimlere bakmaya başladım. Instagram, WhatsApp, Twitter... Onlarca bildirim vardı.
Instagram'dan gelen takip isteklerini onaylayarak WhatsApp'a girdim. Bizim gruptan ses seda yoktu. Ancak bir numaradan mesaj mesaj gelmişti.
053........: Merhaba Jerry'ciğim ben özel numara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Adı: 4×4
Humor- Toplasak bir adam etmezdik o yüzden biz de çarptık. Kemerlerinizi sıkı bağlayın, gülmekten yere düşebilirsiniz... - 4 uzaylı... Bu hikayede üzüntü de var elbet, ama üzüntüye karşı yapılan panzehire sahibiz... Tebessüm ve sıkıca bir dostluk... Her...