Pis Kemirgen: Alya

6K 556 178
                                    

HOŞ GELDİN KUZUM♥

" He sizin anlatacaklarınız vardı. Evet sizden başlayalım Çağlayan Hanım." Diyen Alya sanki elinde bir mikrofon varmış gibi elini Çağlayan'ın ağzının yakınlarında tutuyordu. Biraz daha abartıp elini Çağlayan'ın ağzına çarpınca Çağlayan bağırarak Alya'nın eline vurdu.

" Oğlum bir yerinde dur ya!" Diyerek uyardı onu Defne.

" Oğlun kaç yaşında lan?!"

" ANLATMIYORUM!" diye bağırdı Çağlayan. Alya tekrardan hayali mikrofonunu uzatınca bağırdık aynı anda.

" ALYAAAAAAAAĞĞ"

- ÖZET-

" Ya tamam ya, sustum..." dedi kedi gibi. Defne, Çağlayan'a dönerek " Anlat kuzum sen." dedi.

" Kağan..." Diye söze girdi.

" Ne olmuş ona?" Diyerek öne atıldım.

" Sevgilisi ile ayrıldı."

" Ya Allah aşkına yine mi eski defteri açıyorsun Çağlayan! Kapandı gitti o mesele. Sevgilisi ile ayrıldı ise sana ne bundan sana ne?!" diyen Defne baya yükselmişti. Çağlayan'ım bir süre ne diyeceğini bilemez gibi bir sağa bir sola bakındı. Biliyorum hala atamadığı bir takıntı vardı ona karşı. Çağlayan, Kağan'ın sevgilisi olduğunu öğrendikten sonra kaç hafta kendine gelememişti. Onu ilk defa o kadar üzgün görmüştük ve buna sebep olan Kağan olduğu için 4×4 olarak ondan nefret ediyorduk. Şuana kadar Çağlayan'ın da dahil olduğunu düşünüyordum ama demekki ona olan duygularını yok edememiş. Cidden bu aşk nasıl bir şey idi acaba? Başıma gelmeden onu anlayabilir miydim? Sanırım anlayamazdım ama başıma gelmesini de istemezdim kesinlikle.

" Defne bir dakika sakin ol da anlatsın." diyerek Çağlayan'ın konuşmasını istemiş oldum.

" Sen hani Defne ile Alya'ya kızmıştın. Onda da kalkıp gitmiştin. Seni ararken konuşmalara kulak misafiri oldum. "

" Kulak misafiri mi oldun yoksa dinledin mi bilerek?" dedi Alya gözlerini kısarak.

" Yani şey... Şey, yani..." Elimi susması için salladım.

" Anladık anladık, tamam."

" Ee?"

" Ben onları dinlerken o beni fark etti. Daha sonra da alay etti." Dedi başını eğerek. Bu duruma normalde çok sinirli olurdu ama üzgündü şuan.Hızla ayağa kalktım.

" Nerede oturuyordu bu tipine büyük lavabomu yaptığım?!" Diye bağırdım. Bunun üzerine hızla Alya kolumdan çekerek beni kalktığım yere geri oturttu.

" Ne yapacaksın Başak? Baskın mı? Dayak mı atacaksın? Oğlum sen 1.55'lik boyunla kime dayılık yapıyorsun?" dedi Çağlayan.

" Lan senle dalga geçmiş ben buna müsaade mi edeyim?!" diyerek sinirle bluzümü çekiştirdim. Defne hızla ayağa kalkarak üç nolu bakış ve delikanlı yürüyüşü ile elini kolunu sallayarak gidiyordu ki Çağlayan ensesinden yakaladı onu.

" Bana bak Delikanlı, çok cesursun ama onla muhatap olmanı istemiyorum. O sebeple kırıyorsunuz kıçınızı ve beni anlattığıma pişman etmiyorsunuz."dedi Çağlayan ve Defne'yi yanına oturttu daha sonra da kolunu omzuna attı. Alya " Şuan tam olarak senin gibi davrandık. Nasıl oluyormuş Çağlayan Hanım?" dedi.

" Oğlum ben ayrıyım, aynı şeyler değil."

" Bırak ya Allah aşkına!"

" Ee Defne Hanım sizi dinleyelim hadi." dedi Alya. Kulağına eğildim. " Bak Tazmanya Kılıklı Canavar bu defa da mikrofon falan uzatma."

Grup Adı: 4×4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin