Medyada Başak'a gelen müzik kutusunda çalan şarkı var.
Hoşgeldin kuzu bu arada...😘❤️
Şuan evde battaniyenin içinde boylu boyunca uzanmış bir vaziyette henüz bir kaç saat önce gerçekleşen ve garipsediğim olayı düşünüyordum. Lambayı söndürmüş odanın gece karanlığı içinde kalmasına müsaade vermiştim. Sadece başucu lambam açıktı ve loş bir ortam oluşmuştu.
Sevda abla henüz dokuzuncu sınıf öğrencisi iken, on ikinci sınıfa giden Gökhan ağabey ile karşılaşmış. Bir lise aşkı başlamış. Ancak Gökhan ağabey ve Sevda abla bir de aynı ortaokuldan mezunmuş. Sevda abla bu özel okulun burslu öğrencisiydi aynı zamanda. Gökhan ağabeyin ailesi oldukça varlıklıymış ve Gökhan ağabey gelecekte bu tahtın varisiymiş. Sevda abla on yedi yaşına gelene kadar hala sevgililermiş. Bir gün Sevda ablanın babası onun telefonunu karıştırırken Gökhan ağabey aramış. Orada olanlar olmuş. Sevda ablanın babası Gökhan ağabeyi ailesine söylemek ile tehdit edince Gökhan ağabey her şeyi bitiren bir yalan söylemiş. Böyle bir durumla karşılaşırsa ailesinin ona karşı çıkacağını ve tüm mal mülkten mahrum bırakılacağından korkmuş çünkü. " Ben sizin kızınızla hiçbir zaman konuşmadım. Numaramı nereden bulduysa sürekli beni rahatsız ediyor. " demiş.
Bunu babası Sevda ablaya söylememiş. Bir kaç gün kızını gözlemlemek istemiş. Hiçbir şeyden haberi olmayan Sevda abla Gökhan ağabeye ulaşmaya çalışmış. Ancak Gökhan ağabey hiçbir mesaja cevap vermemiş, hiçbir aramayı yanıtlamamış. Ta ki son güne kadar. O gün her şey bitmiş. Gökhan ağabey " Bir daha seninle asla görüşmek istemiyorum Sevda! Beni unut! Her şey bitti!" demiş. Sevda abla haklı olarak sormuş ancak hiç yanıt alamamış. Öfkelenmiş ve telefonun iki ucunda hararetli bir kavga yaşanmış. Sevda ablanın babası o gün tüm konuşulanları dinlemiş ve küplere binmiş. O gün okkalı bir dayak atmış ve bir daha da okula yollamamış.
Artık işini tamamıyla eline alan Gökhan ağabey yıllar sonra kırdığı kalbin parçalarını toplamak için geri dönmüş. İşin garip kısmı: Sevda ablanın babası Ümit amca, yıllar önceki o kişinin aslında Gökhan ağabey olduğunu bilmiyor. Üstelik Ümit amca ve Serdar amca ( Gökhan ağabeyin babası ) tanışlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Adı: 4×4
Humor- Toplasak bir adam etmezdik o yüzden biz de çarptık. Kemerlerinizi sıkı bağlayın, gülmekten yere düşebilirsiniz... - 4 uzaylı... Bu hikayede üzüntü de var elbet, ama üzüntüye karşı yapılan panzehire sahibiz... Tebessüm ve sıkıca bir dostluk... Her...