HOŞ GELDİN KUZUM, KEYİFLİ OKUMALAR SANA♥
***
" Tutar tutar, merak etme. Tüpün tehlikeli olduğunu düşünerek hızla onu yakalayacak!"
" Sonra?"
"Ben hızla tavayla kafasına vuracağım. O zaman bayılacak veya sersemleyecek. Sen de elindeki bıçakla bizi koruyacaksın. Yani yaklaşmasına izin verme. Ben de o esnada polisi arayacağım. Ardından kapıyı kapatacağız ve saklanacağız. Polis gelene kadar çıkmak yok."
" Önce polisi arasak?"
" Karşımıza kimin çıkacağını bilmiyoruz, ortalığı ayağa kaldırmayalım." başımı salladım ve kapıya doğru yaklaştık.
" Bir... İki... Üç..." dedik ve o anda kapıyı açtık. Alya hemen tüpü fırlattı.
***
" LAN DURUN DURUN! MANYAK MISINIZ?! BENİM DEFNE!" Alya'nın tavayı kafasına indirmeye ramak kala Defne kolunu tuttu. Bize doğru baktı. " OĞLUM RUH HASTASI MISINIZ SİZ?! BUNLAR NE!? CEPHANELİĞİ TOPLAYIP GELMİŞSİNİZ!"şokla gözleri kocaman olmuştu.
" YA ASIL SEN RUH HASTASI MISIN! KAPI ÖYLE Mİ ÇALINIR!?" diye bağırdı Alya.
" Ya zile bastım ama ses çıkmadı. Sonra kapıya vurdum yine ses yok. Uyudun sandım. Bende o sebeple kapıyı yumrukladım seni uyandırmak için! Hem Alya sen ne geziyorsun burada?"
" Annemden izin alıp geldim."
" Senin ne işin var demeden ben söyleyeyim: Misafirlikten geldikten sonra Başak'ın tek olduğunu söyledim. Annemden izini kapmış oldum. Bu arada tüpünüz." diyerek kucağındaki tüpü elime verdi. Ben tüpü mutfağa bırakırken onlar da yukarıya doğru çıktılar. Peşlerinden bende yukarıda, benim odamda, aldım soluğu. Defne ile Alya yatağımın üzerine yerleşirken Defne ona elektrikleri soruyordu. Alya da yanıtlıyordu. Ben de yatağın üzerine usulca oturarak sargılı olan ayağımı uzattım. O esnada hafifçe yatağın demirine çarpmasıyla ufak bir inilti çıkardım. Daha da kötü mü olmuştu yoksa?
O esnada bana doğru döndüler. Alya gözlerini sıkıp haince bana bakınca " Sakın!" dedim.
" Defne bu Başak var ya..." hızla üzerine atlayacaktım ki Defne koluyla Alya ayağıyla beni savuşturdular.
" Eee Alya'cığım?" dedi Defne bana bakarken. Bir şeyler olduğunu sezmişti doğal olarak. Şimdi Gıcık Tarzı'nı kullanarak bana bakıyordu.
" Bu Başak var ya bu Başak... Az değil bu Başak... Bunun ayağı aslında odasında kırılmamış."
" ALYAAAĞ!" Defne hızla elini ağzıma bastırdı. " Anlat Alya'cığım..."
" Bu kız gece yarısı Kemal amcanın kundurası, burnu ve dudağı arasına taktığı bıyıkla dışarı çıkmış... Ege ile buluşmak için..."
" NEEEĞ!?" diye kükredi Defne aniden ve sımsıkı gözlerimi kapattım. Uçan tekme nereme gelecek onu bile kestirememiştim ki aniden kolumda iki parmağını hissettim ardından minicik bir parça etimin o parmaklar arasında sıkıştığını... " Ahhh!" diyerek çimdiklediği yerin üzerine elimi attım. Alya anlatmaya devam ediyordu. Defne ise beni tekmelemeye. Kaçmaya çalışmıştım ama her defasında da yakalamıştı. Alya anlatmayı bitirdiğin de Defne hızla omzumdan tutarak beni kaldırdı kedi yavrusu gibi. Pozisyon bunu gösterirken bari bakışlarım da öyle olsun diyerek ona kedi gibi bakmaya başlamıştım ama Defne yemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Adı: 4×4
Humor- Toplasak bir adam etmezdik o yüzden biz de çarptık. Kemerlerinizi sıkı bağlayın, gülmekten yere düşebilirsiniz... - 4 uzaylı... Bu hikayede üzüntü de var elbet, ama üzüntüye karşı yapılan panzehire sahibiz... Tebessüm ve sıkıca bir dostluk... Her...