Röportaj

6.4K 487 60
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bu bölümde kitabın esas karakterleri ile olan röportajımızı sunacağım. Biliyorsunuz ki buradaki kızlarımız hayal ürünü değil. Bu hikaye sıkı ve gerçek bir dostluğun kaleme alınması ile ortaya çıkmıştır. (Çoğu kısım hayal ürünüdür. Gerçek olan şey: karakterler.) Her anımız bir mizah olduğu için bu kitabı mizah kategorisinde yazmaya karar verdim. Arkadaşlarım bu konuda bana çok yardımcı oldular ve böyle bir şey yapmaya karar verdiğim için bana teşekkür ettiler.

Bu kitabı yazarken sizler ve esas karakterlerimiz, hiçbir zaman beni yalnız bırakmadınız. Ne olur bundan sonra da hiç bırakmayın. Ben bu kitabı yazmaya başladığım için o kadar mutluyum ki... Sizleri tanıdım. Çok sevdim. Attığınız mesajları okurken her zaman 'iyi ki' dedim... İyi ki yazmışım ve sizi tanıma fırsatı bulmuşum...

Neyse bu kadar duygusallık bünyeye fazla. Şimdi isterseniz sizi arkadaşlarımla yani kitabımızın karakterleri ile tanıştırayım.

Defne 

Soru 1: En sevdiğin şeyler ne Defnoş'um?

Cevap: Ah canım bu da soru mu? Tabii ki abur cuburları boğulana kadar ağzıma tıkmak. Annem bas bas bağırıp terlikle yanıma gelene kadar odadan çıkmayıp televizyon izlemek. Ha bir de gün boyunca yatmak. Bana sorsalar 7/24 yatarım da işte. Son olarak espri yapmak. Aslında benim olayım espri yapıp ortamı gevşetmek. Bu bir rutin.

Soru 2: Dert tutmaya seni e mi? Peki soruya geçiyorum. Muhattabın olan Barış sığırı hakkında ne düşünüyorsun bebeğim?

Cevap: Bebeğim falan ne ayaksın lan sen? Tamam neyse sakinim. Hmm dur bir sekiz dakika kadar düşüneyim. (...) Hah cevap veriyorum: egoist! En uygun kelime bu. Aynen aynen en uygun kelime bu. Diğer soruyu alayım.

Soru 3: Muhattabın olan sığıra istediğin bir şeyi yapma şansın var. Ona ne yapardın gulüm?

Cevap: kısasa kısas demiş Hammurabi. Bana ne yaparsa ona aynısını yapabilirim. Ha bir de kafamın tasını attırmasın. Valla saç, baş, kelle ,dalak böbrek Allah ne verdiyse girerim.

- Tişikkirlir cinim.

- Rici idirim cinim.

Alya 

Soru 1: En sevdiğin şeyler ne kuzum?

- Hmm ilk olarak tabii ki yatmak. Başarılı bir göbeğin sırrı ne demişler, Alya da yatmak yatmak yatmak demiş.

- Espri mi yaptın kız sen?

- Oradan bakınca belli olmuyor mu gız?

- Dert tutmaya seni, devam et bakalım başka neleri seviyorsun?

- Ay hamur işi yiyecekleri yemeyi çok severim! Zaten bu göbüşümün ve basenlerimin büyük çoğunluğunu buna borçluyum. Bir ara eritmek gerek ya. AAAAAAA!..

- Ne oldu kız?

- Ah bacağım... Düştüm ya, ah anam... Aaaahhh acıyor be!

- Kızım az dikkatli olsana, düşmeden duramıyorsun, aha da büyük lavabonu yaptın ropörtajın içine!

- Tamam ya benim bedenim alışkın, diğer soruyu alayım.

Soru 2: Peki cinim. Muhattabın olan Atakan sığırı hakkında ne düşünüyorsun?

- Çocuğa etmediğim kalmadı. Kustum, üstünde tepindim. Valla bir şey diyemeyeceğim, bana ne yapsa hakkımdır yani. 

Soru 3: Peki diğer soruya geçiyorum. Muhattabın olan sığıra bir şey yapma hakkın var ona ne yapmak isterdin, diyecektim de zaten yapmadığın kalmadı. Kanka en iyisi sen dua et de intikam falan almasın.

Grup Adı: 4×4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin