4

593 49 9
                                    

Вървях по улицата към кафенето, на което с момчетата се оговорихме да излезем. Погледнах колко е часа. Имах десет минути. Реших да мина през парка на по-пряко.

Както вървях по пътеката видях познато лице. Шуга. Беше седнал под едно голямо дърво. Моето дърво. Винаги, когато исках да съм сам и да помисля за нещо отивах там. Нещо в него ме привличаше.

Отидох до Шуга. Той вдигна празен поглед към мен, а аз му се усмихнах и седнах до него.

- Значи и ти харесваш да идваш тук, а? - попитах аз все още с усмивка на лице.

- Да. Обичам това място. Имам хубави спомени тук. - каза и се усмихна. Но не фалшиво както преди ами истинска усмивка на щастие.

- Защо не се усмихваш повече? - попитах, а той наведе глава.

- Нямам причина. Нищо не ме прави щастлив както преди. - след тези думи се изправи и тръгна нанякъде.

- Хей къде отиваш? - извиках зад него и го настигнах. - искаш ли да дойдеш с мен. Да те запозная с приятелите си.

- Не, благодаря. Имам друга работа.

След това забърза крачка към изхода на парка. Аз се опитвах да го настигна и да го заговоря пак, но не можех. Накрая хванах студената му ръка и го спрях.

- Поне ми дай номера си.

Той отскубна ръката си от моята и наведе глава.

- Нямам телефон.

- Родителите ти не могат да ти купят ли? - попитах и се доближих към него.

- Нямам такива. - дъха ми спря за секунда. - или по-скоро те нямат мен.

Това последното ме обърка малко. Но все пак ми стана тъжно за него. Исках да го прегърна и да му кажа, че всичко ще е наред, макар и двамата да знаехме, че това няма да стане.

Мислите ми бяха прекъснати от телефона ми. Премигнах два пъти и го погледнах. Кук ми звънеше. Трябваше да тръгвам. Огледах се. Шуга го нямаше. Явно днес няма да мога да ги запозная.

Забързах крачка към мястото на срещата ни. След пет минути стигнах. Момчетата ме чакаха на една от масите в малкото кафене.

- Джимин!

Всички погледи се обърнаха към мен. Аз се усмихнах и седнах до приятелите си. Започнахме да си говорим. Накрая и аз разказах за Шуга. Всички слушаха с интерес. Наистина искам да опозная това момче повече.

Lies | Yoonmin ✔️Where stories live. Discover now