52

324 37 8
                                    

С Юнги седяхме в стаята с пианото близо час. Той ми свиреше различни песни, а аз го слушах. Припомни ми текста на I need you и отново както преди пяхме заедно. Беше прекрасно. Но все пак дойде време да се прибираме.

***

На другия ден в училище Хосок го нямаше. Питах Тае защо отсъства, но и той не знаеше. Беше странно. Сигурно е ядосан от вчера и затова го няма.

Юнги не дойде с мен на училище затова се наложи да се прибирам сам. Докато вървях по коридора на сградата, усетих някой да ме дърпа за ръката. Обърнах се и видях Джей хоуп.

- Хосок? Какво правиш? Защо не дърпаш?

- Млъкни и влез тук - каза той и ме бутна в малка стаичка. Стаята на чистача.

- Какво правим тук, Хосок? - попитах го сериозно.

- Искам да поговорим.

- И за какво? Например за това, че ме излъга?

- Не. За Юнги.

- И какво ще говорим за него? - попитах.

- Знам, че е тук.

- Ъм не е. Той е мъртъв.

- Не се прави на ударен, Джимин. Знам, че и ти го виждаш. Духът му.

- Не знам за какво говориш.

- Ако не беше жив нямаше да ме питаш за връзката ни. Ти дори нямаше да си го спомняш. Знам, че и ти го виждаш затова не се прави.

- Чакай... Виждаш Юнги?

- Да.

"Значи Шуга беше прав. Наистина е започнал да го вижда."

- И какво искаш от мен?

- Да го извикаш. Искам да говоря с него.

- А той с теб не.

- Млъкни! Нищо не знаеш.

- И ти нищо не знаеш за мен! Защо постоянно се бъркаш в живота ми? Остави ме да си спомня всичко!

Той не ми отговори ами ме гледаше злобно.

- Пусни ме да изляза. - казах аз и опитах да отворя вратата, но беше заключена. - Какво по..

- Заключих.

- Защо?

- За да не избягаш.

- Какво искаш от мен!?

- Да умреш! Изкам да изчезнеш от този звят завинаги!

- Но защо? Мислех, че сме приятели.

- Приятели... Пфф. Чудя се как Юнги все още те обича. Аз бих те мразил вечно за постъпката ти.

- Каква постъпка?

- Ти беше този, който го уби! - извика Хосок.

- Какво? Не е вярно.

- Нека ти разкажа всичко, което се случи онази нощ.

Lies | Yoonmin ✔️Where stories live. Discover now