- Какво? Как така същото се е случило с мен? - попитах аз.
- Ами така. - каза малко раздразнен той. - Следвах те. Исках да те заговоря, да ме видиш. И по някакъв начин с времето успя.
Замислих се за момент. След това попитах:
- А защо си искал да те виждам? - той не отговори. - аз мисля, че знам защо. Както майка ти ми каза сме били най-добри приятели. За това е нали?
- Даа. - каза някак неуверено той.
Настъпи тишина, която както винаги аз наруших.
- Юнги, защо толкова не искаш Хосок да те вижда?
- Знаеш защо. Не сме в добри отношения и това е.
- Знам, че има и още нещо. Защо не ми кажеш? Все пак сме приятели.
Шуга въздъхна и продължи да гледа земята.
- Не мога да ти кажа. Лично между нас двамата е.
Аз просто кимнах. И точно в този момент реших да се запитам защо виждам Шуга. Защо той крие толкова от мен? Защо мрази толкова Хоби? Какво пропускам или забравям?
Когато бяхме близо до дома ми усетих как някой ме удря със снежна топка. Обърнах глава и видях Шуга да ми се хили.
- Защо го направи?
- За да те събудя от транса, в който беше изпаднал. - отвърна духа и метна втора топка.
- И аз мога да играя тази игра. - казах аз и също метнах една топка. Но тя не улучи приятеля ми ами мина през него.
- Няма как да ме уцелиш. Аз съм вятър. - каза той.
- Не си! Ти си моето духче! - заявих аз и го прегърнах.
Дори не знам защо го направих. Просто усетих нуждата да го направя. Шуга първоначално се шокира, но после отвърна. Но аз усетих и друга нужда. Нуждата да го целуна. Не знаех защо, но исках да го направя. Да усетя устните му. Отделих се от него.
- Защо се зачерви? - попита той.
- Защото е студено. Хайде да си ходим. - казах аз.
Двамата се прибрахме в дома ми. Седнахме на дивана и не казвахме нищо.
- Шуга - започнах аз. - Исках да... Не остави.
- Какво?
- Нищо.
- Кажи ми!
- Преди малко като те прегърнах, не ме мисли за луд, исках да те... Целуна. - казах аз и усетих руменина по бузите си.
Все пак погледнах към духа. Той ме гледаше с малка усмивка. След секунди ме целуна.
~~~
Май ще почвам да пиша некстове само посред нощ хд
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lies | Yoonmin ✔️
Fantasia"- Нормално ли е да обичаш? - Да. - Нормално ли е да обичаш същия пол? - Да. - А нормално ли е да обичаш призрак?" Джимин е момче с амнезия, а Юнги е дух, който ще му помогне да си спомни забравеното. Започната: 08.03.2018 Завършена: 13.09.2018