Бях в час. Още пет минути и щяха да ни пуснат. Вместо да слушам учителката, слушах Тае, който не спираше да говори за Куки и как по-късно щели да ходят на кино. Погледнах през прозореца. На игрището имаше ученици, които играеха футбол.
- Джимин, слушаш ли мее? - попита ме Тае.
- Да. - казах разсеяно и бързо обърнах глава към него.
- Какво казах последно?
- Че ще ходиш на кино с Куки.
- За какво мечтаеш отново? - попита той и въздъхна
- Не мечтая. - казах с малко по-висок тон. - просто мислех за нещо.
- Ще ми споделиш ли? - кимнах в отговор.
- Вчера се запознах с някакво момче и...
- Харесваш го? - попита Ви с широка усмивка.
- Нее! Знаеш, че не си падам по момчета. - усмивката му изчезна. - просто като го видях имах чувството, че се познаваме и ми стана странно.
- Как се казва? Може да го знам.
- Каза ми да го наричам Шуга, но съм сигурен, че това не е истинското му име.
- Трябва да ме запознаеш с него.
Звънецът би и класа се изниза от училището. Вървях по улицата и гледах небето. Беше слънчево и нямаше и помен от вчерашния дъжд.
Докато вървя минах покрай автобусната спирка. Имаше пет човека, които чакаха автобуса. Единият от тях беше и Шуга. Усмихнах се и отидох до него.
- Хей! - поздравих го аз, но той само ме изгледа мрачно. - Защо ме гледаш така?
- Така си гледам обикновено. - и аз така си помислих.
- Добре ами... На къде пътуваш?
- На никъде. Просто минавам оттук.
След това се завъртя и тръгна на някъде. Без да се усетя тръгнах след него. Следвах го. Видях, че влиза в парка. След това усетих ръка на рамото си.
- Джимин! - чу се гласът на Куки. Шуга се обърна и ме погледна изненадано. - Какво правиш тук?
- Ооо Джимин! - появи се и Тае.
Аз само им се усмихнах и погледнах към Шуга, който вече го нямаше. Къде избяга толкова бързо?
- Какво правиш тук?
- Няма значение. И без това си тръгвах. - отговорих им аз и тръгнах да се прибирам.
~~~
Знам... Получи се тъпо... Но до пета глава ще са все такива тъпички главички :р
YOU ARE READING
Lies | Yoonmin ✔️
Fantasy"- Нормално ли е да обичаш? - Да. - Нормално ли е да обичаш същия пол? - Да. - А нормално ли е да обичаш призрак?" Джимин е момче с амнезия, а Юнги е дух, който ще му помогне да си спомни забравеното. Започната: 08.03.2018 Завършена: 13.09.2018