Не бях виждал Юнги близо седмица. Сигурно ме е намразил и не иска да ме вижда. Но какво от това? Хоби е тук. Той ми разказваше неща за мен. За нас. Двамата се сближавахме все повече и повече. Момчетата ни се радваха като ни видеха заедно. Отново ми повтаряха добре познатата фраза - "Най-сетне си намери гадже".
Един ден докато се разхождах сам по центъра се зачудих къде може да е Юнги. Исках да говоря с него. Измислих няколко места, на които може да е. Първо - в училище. Но го нямаше там. Второ - автобусната спирка, но и там го нямаше. Три - в кафенето, но не. Четири - в парка.
Тръгнах към парка. Обиколих всяка пейка, но го нямаше никъде. Може би ми остана само едно място, където да проверя - при родителите му. Бях сигурен, че ще е там. Запътих се към дома им. Тогава минах покрай моето дърво и видях някакво момче да седи облегнато на него. Беше си вдигнал качулката и не виждах лицето му. Но успях да видя кичури руса коса и най-белите ръце на света. Юнги.
- Шуга? - попитах аз.
Той повдигна глава. Беше Юнги. Усмихнах се и го прегърнах.
- Обиколих града да те търся. - казах аз.
- И защо си ме търсил? - попита студено той.
- Липсваш ми.
Той не каза нищо повече.
- Хайде ела. - казах и го задърпах.
- Къде?
- Да ти докажа нещо.
- И то е?
- Имам среща с Хосок. Ела и ще видиш, че той се е променил и няма нужда от тревоги и ревност.
Той пусна ръката ми и ме погледна.
- Не става въпрос за чувства. Става въпрос за лъжи.
- За какво говориш? Какви лъжи?
- Той те мами, Джимин. Не го ли виждаш? Никога не сте били заедно и никога няма да бъдете! - каза той високо. - Мамка му... Две от три. - допълни по-тихо.
- За какво говориш? Как така да не сме били заедно? Да не намекваш, че той ме лъже?
- Да.
- Добре... Знам как ще разбера дали ме лъже.
След това се затичах към мястото, на което ни бе уговорката с Хоби.
~~~
Остава малко до края :')
YOU ARE READING
Lies | Yoonmin ✔️
Fantasy"- Нормално ли е да обичаш? - Да. - Нормално ли е да обичаш същия пол? - Да. - А нормално ли е да обичаш призрак?" Джимин е момче с амнезия, а Юнги е дух, който ще му помогне да си спомни забравеното. Започната: 08.03.2018 Завършена: 13.09.2018