21

378 37 17
                                    

- Как беше с Хосок? - попита духът.

- Оу, ами добре беше. Той е доста добър между другото. Приятен и забавен е. - казах аз.

Юнги само се усмихна.

- Той наистина е добър - каза духът - освен, когато не е.

- Какво искаш да кажеш?

- Не съди за книгата по корицата. Както и за песента по езика, на който е. - каза Шуга.

Почувствах се объркан. Но като се замисля... Той да не иска да ми каже, че Хосок е лош човек и сега само се преструва на добър пред мен?

- Добре, какво против имаш Хосок? - проговорих аз.

- Много неща.

- Като?

- Като не ти влиза в работата. - каза русокосия. - просто не ставайте прекалено близки, окей?

Замислих се за секунда.

- Оу сега загрях. Смяташ, че като станем приятели, ти ще останеш назад и ще те забравя. - казах, а Шуга ме изгледа изненадано - но споко, няма да те оставя.

След това се засмях. Юнги ме гледаше кръвнишки.

- Не мога да говоря с теб. Честно, не ми пука особено дали ще ме оставиш или не. Пак ще съм си мъртъв. Просто исках да те предупредя, че Хосок не е такъв какъвто изглежда. - каза той. - И аз трябваше да го разбера по трудния начин. - довърши тихо той.

- Какво имаш предвид? Познавате ли се? Какво ти е направил? Да не те е убил? - добре, осъзнах, че последното не трябваше да го казвам.

- Не. Той... Ние бяхме най-добри приятели. Бяхме адски близки и си споделяме всичко. Веднъж му споделих нещо, което не трябваше, но го разбрах късно. Той започна да се ядосва и затова се скарахме. От тогава не сме се виждали.

- И кога е станало това?

- Преди две години. Разбрах, че се бил преместил в друг град, но знаех, че все някога ще се върне. И ето го пак тук да ми трови и този "живот".

Той се засмя, а аз още се опитвах да разбера какво значат думите му. Какво е било нещото, което е казал? Толкова ли е било страшно, че да се скарат? Че дори и да се премести в друг град. Знаех, че Шуга дори и да го убия втори път нямаше да ми каже. Затова се реших да стана възможно най-близък с Хоби, за да разбера. Исках да знам повече за Юнги и Хосок.

~~~
Някой буден в 23:35? Не? Окей :')

Бтв да питам... Днес да не е ден за редактиране? Отварям си известията в Уадпад и ми пише, че имам 99+. Погледнах ги и всичките са някакви редактирани глави от няколко книги, които съм чела. Чак се уплаших хд
На вас ставало ли ви е?

Lies | Yoonmin ✔️Where stories live. Discover now