10

482 45 0
                                    

Алармата ми започна да звъни. Аз бързо напипах телефона си и я спрях. След това се изправих и се огледах. Бях заспал върху учебниците си, а Шуга на леглото ми. Реших да не го будя и бързо излязох от стаята си.

След като си свърших сутрешната рутина отидох в кухнята да ям нещо. Когато влязох там видях Шуга да седи на масата.

- Ти пък кога стана? - попитах го аз.

- Преди малко. - каза той.

Бързо се нахраних, облякох се, взех си раницата и излязох от апартамента. Тръгнах за училище с бързи крачки, защото имах странното чувство, че ще закъснея. Докато вървя усетих ръка на рамото си и се обърнах. Шуга седеше до мен.

- Какво има? - попитах го.

- Нищо. Просто искам да дойда с теб. - каза той и ми се усмихна леко.

- Чииим! - чух познат глас.

Завъртях се и видях Техьонг и Чонгкук да бягат към мен. Те обикновено идваха с мен. Аз им помахах и отидох до тях.

- Здравейте момчета! - казах аз и се усмихнах.

- Здравеей! - поздравиха ме те и Кук се огледа - Хайде да тръгваме, че имаме десет минути.

Аз кимнах и тримата започнахме да вървим към училищната сграда. Усетих присъствието и на някой друг до мен и завъртях глава. Шуга.

- Казах, че искам да дойда и ще дойда. - каза той и ми се усмихна.

- Добре... - въздъхнах аз - Но да не си говорим, за да не привличам внимание. - казах аз тихо.

- Хей Джимин, с кой говориш? - чух гласът на Чонгкук до мен.

- С никой - казах аз и се обърнах към момчетата.

- Но те чухме да си говориш сам. - каза Ви - чаакай да не би да говориш с...

- После ще ви обясня. - прекъснах го.

- Няма значение. Знаеш ли кой ден е днес? - попита Кук ентусиазирано.

- Ъм... Четвъртък? - казах аз.

- Не... Всъщност да, но не е това. Днес с Тае имаме годишнина! - каза радостно Куки.

- Оу даа! - казах аз. - искате ли да излезем след часовете да го отпразнуваме? Ще извикаме Джин и Намджун също.

- Да, разбира се!

Продължихме да си говорим докато не стигнахме желаното място. Бързо влязох в училището, а после и в стаята, в която имах час. Шуга дойде до мен и започна да ми задава въпроси.

- Кои бяха тези двамата? Заедно ли са? Казвал ли си им за мен?

- Това бяха Техьонг и Чонгкук. Да, заедно са и да, казвал съм им. Някакви други въпроси да имаш? - казах бързо аз и се постарах никой освен духа да не чуе.

- Не. - каза просто той и седна на чина зад моя.

Тогава в стаята влезе и Тае и дойде бързо до мен. Седна на чина и каза:

- Хайде разказвай.

- За какво? - попитах аз и повдигнах вежда.

- Не се прави на ударен. Знаеш... За Шуга. - каза той тихо.

Аз въздъхнах и се направих, че нищо не е станало.

- Казах ти после ще ви обясня.

- Значи... Той е тук?

Аз не му отговорих, защото учителката влезе в стаята. Аз си извадих един лист от тетрадката и започнах да си драскам нещо. Отново.

Lies | Yoonmin ✔️Where stories live. Discover now