~35

334 39 2
                                    

- Как?

- Ами виж сега. Ако използвам хипноза мисля, че ще се получи нещо.

- Хипноза? Като по филмите? - попита Шуга.

- Да. Другият вариант е медитация ама не смятам, че е много надеждна.

- Добре тогава. Нека пробваме с хипнозата. - казах аз.

Седнах и жената извади нещо като гердан. Започна да го движи пред очите ми и да говори някакви неща. Накрая щракна с пръст и затворих очи.

Бях отново в стаята с пианото. Бях сам. Огледах се и видях пианото. Седнах на малкото столче пред него и се загледах в клавишите.

- Ето ме! - чу се глас.

Обърнах се и видях онова чернокосо момче. Той ми се усмихна и седна до мен.

- Нека започваме. I need you нали?

- Да. - отговорих.

След това той започна отново да свири онази песен. А аз. Аз седях до него и пях. Заедно бяхме написали текста и решихме той да пее рап частите, а аз вокалите.

- I need you girl, I need you girl.

След като свършихме представлението си той ме прегърна и каза:

- Пееш невероятно! Запиши се на пеене или иди в музикален университет. Ще те приемат на мига!

- Благодаря ти, че винаги си до мен. - казах и го прегърнах.

Отворих очи и се огледах. Бях отново в шатрата. Шуга и Че ме гледаха в очакване.

- Получи се! Спомних си нещо!

- Какво? - попитаха заедно.

- Хайде да се прибираме и ще ти разкажа. - казах на Юнги и го задърпах към изхода. - Благодаря ти Че Уон.

След това се затичахме към нас. Не спирах да си пея I need you на ум. Не трябваше да я забравям.

Lies | Yoonmin ✔️Where stories live. Discover now