56

534 61 36
                                    

~ Г.Т Неутрал~

На другия ден, Джимин се събуди някъде по обяд. Не знаеше колко е спал, но установи, че времето на Юнги е изтекло. Нямаше го никъде. Това го натъжи много, но все пак знаеше, че ще стане така. След това тръгна по пътя си към дома.

Докато вървеше се блъсна в някого. Чейонг. Тя му се усмихна и го поздрави. Предложи му да излязат и момчето естествено прие.

~ Година по-късно ~

Вече беше минала една година от както Джимин си спомни всичко. С времето всичко забравено си го спомни и сега живота му отново бе наред. С Чейонг са двойка от шест месеца. Тя наистина е забавна, умна, красива и доста прилича на Юнги по характер.

Колкото до Хосок... Него не го е виждал от както спря да вижда Юнги.

Сега Джимин беше на среща с Чейонг. Те двамата наистина много си подхождаха, но каквото и да става той никога не би забравил Юнги отново. А Шуга през цялото това време седеше до Чим и го гледаше. Не можеше да се откаже от него. Не можеше да го остави. Затова често беше около него и макар момчето вече да не го вижда, той продължава да го обича и да не го оставя.

Край

Най-сетне дойде края на историята :') не исках да я приключвам ама какво да се прави... Надявам се на всички да им е харесала. Също и благодаря на всеки вотнал, коментирал и добавил книгата към риидинг листа си :3 <3

Започната: 08.03.2018
Завършена: 13.09.2018

Lies | Yoonmin ✔️Where stories live. Discover now