- Нека ти разкажа какво стана онази нощ.
Аз преглътнах притеснено.
- Вие двамата бяхте излезли някъде на среща, защото ти искаше. По-късно вечерта стана и катастрофата, в която и двамата пострадахте...
Тогава спрях да го слушам, защото си спомних нещо. Спомних си какво стана онази вечер.
- Хайде идваш ли? - попита ме той?
- Само секунда. - отговорих и си обух обувките.
След като бях готов, двамата тръгнахме да се разхождаме из нощните улици. Беше приятно. Само аз, той и звездите над нас. Беше красиво. Нямаше от какво да се притесняваме.
- Хей виж. Там има бар. Хайде да идем. - каза той и посочи заведението.
Аз само кимнах и го последвах.
Вече седяхме на една от масите вътре и пиехме. Вече и забравих бройката. Колкото и да мразех да се напивам го правех заради него. Спомените започнаха да ми се губят от този момент нататък, но едно помня...
Решихме да идем в дома му, за да може да си вземе колата. Искаше да ме заведе на някакво "специално място". Аз, разбира се, не отказах. Дори и да бяхме пияни той настояваше да караме.
Качихме се в превозното средство. Той седна на шофьорското място и завъртя ключа.
- Готов ли си за една незабравима нощ? - попита той.
- Даа~
До колкото помня излязохме от града. Валеше силно, но не ни пречеше особено. Гледах нощното небе през прозореца и се радвах на звездите. Малки светещи точки разпръснати из черното небе. Видях и луната, която беше пълна. Усмихнах се. Харесвах такова време.
Завъртях глава напред, защото силна светлина подразни очите ми. Срещу нас караше камион! Аз бързо хванах кормилото и започнах да го въртя на посоки. Той също не го пусна и също започна да го върти свободно.
В един момент ми светеше ярка светлина в очите, а в друг вече виждах тъмнина.
~~~
Айде нали съм добра, ви пускам втора глава за днес :) да не се мъчите :Р
YOU ARE READING
Lies | Yoonmin ✔️
Fantasy"- Нормално ли е да обичаш? - Да. - Нормално ли е да обичаш същия пол? - Да. - А нормално ли е да обичаш призрак?" Джимин е момче с амнезия, а Юнги е дух, който ще му помогне да си спомни забравеното. Започната: 08.03.2018 Завършена: 13.09.2018