48

309 34 6
                                    

Двамата с Джей Хоуп продължихме да си говорим. Питах го неща за себе си и нас. Той ми обясни също и, че след като са скъсали с Юнги Хоби се е събрал с мен. Радвам се, че сме били заедно, но още не мога да го приема. Ами Шуга как ще го приеме? Сигурно ще ме намрази. Все пак трябва да му кажа.

Прибрах се в апартамента си. Юнги го нямаше затова реших да си поиграя на телефона докато се върне. Мина половин час и той се върна.

- Как си? - попита ме директно той.

- Ами... Объркан.

- Защо?

- Днес излязох с Хосок и... - очите му се уголемиха. Тъкмо щеше да каже нещо, но го прекъснах. - и той ми каза, че онова момче, за което имам често спомени е бил той. И че сме били заедно.

- Но... Казваш ми, че с Хосок сте заедно? - попита объркан Юнги.

- Да. Не се сърди, но той е добър. Може преди да не е бил, или поне с теб, но сега е тук и ще ми припомни всичко.

- Щом така мислиш... Значи нямам какво да правя повече тук. - каза тъжно Шуга.

- Какво? Нее! Не си тръгвай. Остани.

- И защо?

- Защото... Не мога да избера.

- За какво говориш?

- Обичам те, но обичам и Хоби.

Тогава Юнги не каза нищо. Само наведе глава.

- Не е ли очевидно? - попита той. - Каква е ползата да сме заедно щом никой няма да ме види?

- Не говори така. Всичко ще се нареди.

- Няма. Няма как. Просто остави. - каза той и излезе от апартамента.

Останах сам. Отново. Този път наистина го нараних. Дано някак ми прости.

~~~
Ама че къса и тъпа глава :')

Lies | Yoonmin ✔️Where stories live. Discover now