26

323 34 0
                                    

Прибрах се. Шуга беше вкъщи както очаквах. Като ме видя той веднага дойде при мен.

- Е, какво стана?

- Нищо. Какво да става?

- Да се е случило нещо с Хосок?

- Не.

След това отидох в стаята си. Извадих си куфара и започнах да мушкам в него различни неща.

- Какво правиш? - попита Шуга седящ до вратата. - Защо си събираш багажа? Да не е станало нещо?

- Спокойно. Не ти ли казах, че ще се върна в Бусан при родителите си за ваканцията?

- Ъм не. Може ли и аз да дойда?

- Не.

- Моля те~. Никой няма да ме види. А и без това няма какво да правя сам тук.

Замислих се, но все пак реших да одобря идеята.

- Мисля, че можеш да дойдеш с мен. - Юнги се усмихна широко - Само не прави глупости.

Продължих да си събирам багажа, а Юнги реши да излезе.

След като приключих отидох на дивана и седнах. Взех си телефона и започнах да си разглеждам социалните мрежи и да си пиша с Чонгкук. Изведнъж чух как някой бяга по коридора на сградата. Тогава Шуга мина през вратата и дойде при мен.

- Джимин!

- Какво има? Защо си толкова притеснен и търчеше по коридора като луд?

- Ами... Хосок. Той. Аз.

- Просто го кажи. - казах с лека досада.

- Той... Той ме вижда.

Погледнах го сериозно.

- Как разбра?

- Ами разхождах се и го видях на улицата. Минах покрай него и той се загледа в мен с учудване. Той не трябваше да ме вижда.

- Сигурно е гледал нещо зад теб.

- Не е.

- Ами тогава щом смяташ, че те вижда защо не идиш при него и да си оправите отношенията. Дори той самия ми каза, че сте скарани.

- Ами не знам. Чакай, да не каза, че той ти е казал, че сме скарани?

- Ам...

- Нали ти казах да не говориш с него. Това си е наш проблем.

- Знам, но ми стана интересно. Защо просто не ми споделиш и да ти олекне?

Той не каза нищо повече ами наведе глава.

- Ако се скараш с Техьонг много и не искаш дори да мислиш за него, но се появя аз и започна да те моля да ми разкажеш, как ще реагираш?

- Не знаех, че толкова се мразите.

Тогава отидох до него и го прегърнах.

~~~
Защо мисля, че тази глава се получи тъпо :/

Бтв аз съм нощна птица и очевидно ъпдейтвам само между 23:30 и 01:30 хд

Lies | Yoonmin ✔️Where stories live. Discover now