Докато всички спаха, някой влезе в купено ни. Жена. Загледах се в лицето й.
-Че Уон? Пак ли вие?
- Здравей Джимин. Явно съдбата иска да се срещаме. И ти ли днес се връщаш в Сеул?
- Да.
Тя седна на седалката срещу мен и се загледа в духа.
- Защо той спи? - попита тя. - На духовете не им е нужен сън.
- Да, но той обича да си поспива. - казах аз и също го погледнах.
- Интересно ми е... Как се запознахте? И как го виждаш?
- Ами... Запознахме се на една автобусна спирка.
- А защо го виждаш? Да нямаш дарба като мен?
- Не. Не съм виждал духове преди. Знам, че не е дарба. Според приятеля ми съм в някакъв фик или филм и затова го виждам. - казах и се засмях.
- Щом нямаш дарба значи ти го виждаш поради някаква причина. Има нещо, което ви е свързвало преди и сега го виждаш, за да разбереш какво е.
- Какво означава това?
- Мисля, че когато разбереш какво си забравил от амнезията ще спреш да виждаш Шуга.
- К-Какво? Но... Не искам той да изчезне. Искам да продължа да го виждам. Но пък и искам да разбера какво съм забравил.
- Трябва да избереш. Шуга или спомените си. Спомените са едно от нещата, за които живее човек. А Шуга ще продължи да си е дух и няма как да умре втори път, нито пък да се съживи.
Чувствах се адски объркан. Исках да си спомня, но и не искам Юнги да ме изостави. Отново. Но пък както каза Че, спомените са нещо важно, което ще бъде с мен за винаги. И щом Юнги е бил в тези мои спомени той ще е с мен винаги. Погледнах към него. Все още спеше. Надявам се не е чул нищо от разговора ни.
~~~
Слушахте ли IDOL :0
Ами I'm fine?
Ами соло песента на Шуга *-* ами онази на Хоби или Намджун *-* Мамка му обичам този албум ;-;
YOU ARE READING
Lies | Yoonmin ✔️
Fantasy"- Нормално ли е да обичаш? - Да. - Нормално ли е да обичаш същия пол? - Да. - А нормално ли е да обичаш призрак?" Джимин е момче с амнезия, а Юнги е дух, който ще му помогне да си спомни забравеното. Започната: 08.03.2018 Завършена: 13.09.2018