- Добре амм... Първият ми въпрос е... Защо не ми се разкри по-рано? Защо просто не ми каза кой си ами трябваше да мина по трудния път?
- Защото... Беше облог.
- Облог?
- Да. Знаех, че имаш амнезия затова исках някак да ти помогна да си спомниш всичко. Опитвах се да те заговоря в продължение на няколко месеца, но не ме виждаше. Тогава Смъртта ми предложи нещо - да ме направи видим за теб и да мога да ти помогна да си спомниш всичко, но с условието да не ти разкривам нищо, което си забравил, както и да ме направи видим и за Хосок. Също и ми даде срок от щест месеца да го направя. Ако ти бях разказал всичко или не спазих срока щеше да умреш. Затова си мълчах толкова време.
- Оха...
- Но... Ако си спомниш деня на катастрофата, аз мога да ти разкрия всичко. И след това ще спреш да ме виждаш след 24 часа.
- Чакай... Значи... Щом сега си спомних мога да те питам всичко, което искам в рамките на един ден?
- Да.
- Добре. А кой беше онзи мъж, с когото говореше онзи ден?
- Смъртта.
- А какво беше онова "едно от три" и "две от три" дето ми казваше понякога?
- Ами имах право да ти разкрия само три неща. Ако случайно кажа повече от три отново щеше да си отидеш.
- Оу... Ами... Какво беше онова място, на което искаше да ме закараш малко преди катастрофата?
Той се усмихна.
- Довечера ще ти покажа.
Усмихнах се и продължих да задавам въпроси, на които исках отговори. Накрая попитах последно:
- А ще ме научиш ли да свиря I need you?
- Ами... Имаме само няколко часа.
- Поне припева.
- Ох добре. Хайде да отиваме, че нямам време.
Двамата се затичахме към читалището. Влязохме в залата, където беше пианото, след което Юнги започна да ме учи.
- Просто виж... - той отново изсвири тази част от песента, която не мога да науча. - Не е толкова трудно.
YOU ARE READING
Lies | Yoonmin ✔️
Fantasy"- Нормално ли е да обичаш? - Да. - Нормално ли е да обичаш същия пол? - Да. - А нормално ли е да обичаш призрак?" Джимин е момче с амнезия, а Юнги е дух, който ще му помогне да си спомни забравеното. Започната: 08.03.2018 Завършена: 13.09.2018