~25

349 39 5
                                    

- Чим~

Аз се обърнах и погледнах към притежателя на гласа. Отново той.

- Чим, ела.

Отидох при него. Той ме гледаше сериозно.

- Съжалявам, че не ти казах за бившия си. Просто... Исках да започна нова страница в живота си. Моля те, ще ти разкажа всичко за него. Само разбери, че аз не го харесвам вече и обичам само теб.

Тогава той разби устните си в моите. Моментално отвърнах. След секунди се отделихме.

- Обещамвам ти, че винаги ще ти вярвам и няма да те, заменя с никой. - каза той.

- Аз също. Никога не бих те забравил. Обещавам. - казах и аз.

Отворих очи. Веднага се отделих от Шуга. Видение. Още едно. Чакай... Да не би да съм бил гадже с онзи? И още по-лошото - обещал съм му да не го забравям, а сега дори не знам как се казва.

- Джимин добре ли си?

- Да просто... Нека не го правим повече.

- Аз ли направих нещо?

- Не просто си спомних нещо.

- Видение?

- Не. - излъгах го аз. - друго е.

Не казах нищо повече ами си отидох в стаята.

***

Последният ден преди ваканцията свърши. Както си обещахме с момчетата се събрахме в кафенето. Целият следобед се забавляваме знаедно, разменяхме си подаръци, ядохме. Жалко само, че Шуга не дойде с мен. Искаше да седи на страна от Хосок. По едно време всички решиха да си тръгват. Когато и Хоби реши да тръгва, го спрях.

- Хоуп, искам да поговорим.

- Да, за какво?

- Искам да ми кажеш какво знаеш за Юнги.

След като чу това име той пребледня.

- Мин Юнги ли?

- Същия.

Той наведе глава.

- Искам да знам защо сте се скарали. Какво си направил, че той-

- Аз ли съм направил? Аз не съм правил нищо. Той беше този който разруши всичко, което имахме. Той беше виновен. Радвам се че вече го няма на този свят. - каза другото момче. Притиска ми се да го ударя за последното изречение, но се въздържах.

- Искам да ми кажеш всичко. По възможност с подробности.

- Няма. Това си е само между нас. Или поне беше, защото него вече го няма.

Аз не казах нищо ами реших да си тръгвам. Но ръката на Хосок ме спря.

- След ваканцията. След като се върна януари месец да се срещнем тук. Ще ти разкажа всичко. - каза той. Имаше някаква странна потайна усмивка на лицето му, но все пак му се доверих и кимнах.

Най-сетне. Само да изчакам още месец и ще имам отговори на всичките си въпроси свързани с Юнги и Хосок.

~~~
Обичам си тази история :') <3

Lies | Yoonmin ✔️Where stories live. Discover now