След две минути се върнах отново в купето. Седнах си на мястото. Погледнах първо Че Уон, а после и Шуга. Видях, че очите му бяха насълзени. За пръв път го виждам да плаче. Не казах нищо ами само седях.
- Нещо да е станало докато ме нямаше?
- Не. Само си поговорихме малко. - каза Че.
След това се изправи.
- Беше ми приятно да си говоря с вас момчета, но мисля да ви оставя насаме. - каза тя и излезе.
Погледнах към Юнги. Той беше навел глава.
- Юнгс? Добре ли си? - попитах го.
- Да.
- Какво ти е наговорила тя?
- Попита ме... Какво ме мъчи. - каза той. - Казах й, че ми няма нищо, а тя продължи да ме пита. Изведнъж попита как съм умрял. Не исках да й казвам, а тя ми обясни, че състоянието ми може да се дължи на това. После продължи да дрънка още работи, но не я слушах, защото... Защото си спомних как умрях. - каза Юнги и една сълза падна от окото му.
- Спокойно. - казах и го прегърнах.
- Аз... Аз съм виновен. - каза тихо той.
- За кое?
- За дето умрях и за малко не убих един приятел.
- Какво е станало тогава?
- С един приятел бяхме излезли една вечер. Но аз бях пиян. И като най-тъпият човек исках да шофирам. Исках да отидем на едно място, но докато карах...
Той млъкна. Просто замълча. Погледнах го в очите.
- Добре ли си.
Той пак не отговори. По скоро се отдели от мен.
- Остави ме. - каза той.
- Странен си. - казах аз, а той ме погледна. - Често ме объркваш. Още от първата ни среща. Хах помниш ли как се запознахме? - попитах аз с усмивка.
- Да. Но ти не. - каза той.
- Напротив, помня.
- Ъх не говоря за това. Не знам какво ти се е случило, заради което да имаш амнезия, но...
- Но?
- Но не помниш много неща. И едно от тях съм аз.
Аз отворих широко очи.
- Съжалявам. Но... Не си мисли, че не искам да си спомня.
Погледнах през прозореца и видях гарата на Бусан на няколко метра от влака. Видях и родителите си там. Пристигнахме в града. Прибрах се у дома.
~~~
Имам около 10 чернови глави и съм на път да напиша още толкова :0 какво да правя :')
YOU ARE READING
Lies | Yoonmin ✔️
Fantasy"- Нормално ли е да обичаш? - Да. - Нормално ли е да обичаш същия пол? - Да. - А нормално ли е да обичаш призрак?" Джимин е момче с амнезия, а Юнги е дух, който ще му помогне да си спомни забравеното. Започната: 08.03.2018 Завършена: 13.09.2018