~Няколко седмици по-късно~
Беше понеделник. Имах още една седмица да уча преди коледната ваканция. Мислех тогава да се прибера в Бусан при родителите си и да празнувам празниците с тях.
С Хосок се сближихме доста. Вече дори излиза с мен и момчетата. С него сме в един клас, което ми помогна да се сприятелим. Реших днес да го питам за Шуга и връзката им, но някак трябваше да се отърва от духа.
Докато вървях по улицата телефона ми започна да звъни. Вдигнах го. Беше Хоби. Каза ми, че закъснявам за час. Погледнах часа и видях, че са минали десет минути. Затичах се, но имаше прекалено много сняг и лед и все някъде се подхлъзвах.
След като стигнах отворих вратата и учителката по история ме погледна ядосано.
- Пак Джимин! Защо закъсняваш за час с двадесет минути?
- Съжалявам за закъснението. - казах аз.
- Излез от стаята! Знаеш как е в моите часове. Ако закъснееш с най-много десет минути си изгонен.
Въздъхнах с досада и излязох от стаята. Влязох в една празна класна стая и седнах на единия чин. Извадих си телефона и започнах да се ровя из Интернет. След минута осъзнах, че е много тихо. Огледах се. Къде е Шуга?
***
След като свърши часът, влязох в стаята. Седнах до Техьонг и се обърнах към задния чин, на който бе Джей Хоуп. До него седеше Юнги. Знаех си, че ще е тук.
- Хей, как е Хобс? - попитах аз, а той ми отвърна с усмивка.
- Ами... Добре съм. - каза малко несигурно той.
- Какво има?
- Имам странното чувство, че някой ме гледа. - прошепна ми.
Обърнах поглед към Юнги, който само ме погледна и повдигна рамене.
- Мисля, че преувеличаваш. Няма никой тук.
- Нямам предвид човек. Имам чувството, че някой дори седи до мен и ме подсллушва.
- Какво? Ха ха забавно. Да не мислиш, че има дух до теб или нещо? - казах аз и пак погледнах Шуга, който го гледаше изненадано.
- Той дали ме вижда? - попита духа и започна да мята ръката си пред очите на Хосок. - Едва ли.
- Не знам. Просто усещам чуждо присъствие до себе си. От началото на предния час.
Замислих се. Дали и той ще започне да вижда Юнги скоро време? Или просто има някакъв вид шесто чувство? Тогава звънецът би и влязохме в час.
~~~
Чухте ли новата песен на iKon? Тя просто ме уби 😍 вече дори танца научих 😅
YOU ARE READING
Lies | Yoonmin ✔️
Fantasy"- Нормално ли е да обичаш? - Да. - Нормално ли е да обичаш същия пол? - Да. - А нормално ли е да обичаш призрак?" Джимин е момче с амнезия, а Юнги е дух, който ще му помогне да си спомни забравеното. Започната: 08.03.2018 Завършена: 13.09.2018