Двамата с Хосок седяхме в стаята мълчаливо. Аз бях шокиран от това, което си спомних.
- Значи аз съм виновен...
- Да Джимин. Ти и само ти! Той почина заради теб. - след това направи малка пауза и ме удари в корема - Ако не се беше появявал в живота ни той нямаше да ми изневери с теб, нямаше да се скараме и нямаше да се случи катастрофата.
- Чакай... Той ти е изневерил с мен? - попитах объркано.
- Да. - чу се трети глас зад нас. Юнги.
- Ти пък какво правиш тук? - извика Хосок.
Двамата се гледаха кръвнишки. Аз седях отстрани и гледах случващото се. Исках да изляза.
- Остави ни да се разберем по приятелски, Юнги! - извика Хосок.
- Няма! Знам, че си замислил нещо.
Тогава Шуга се обърна към мен.
- Джимин, добре ли си? - попита, идвайки до мен.
- Ами... Горе-долу.
Шуга отново погледна Хосок кръвнишки.
- Ето затова те напуснах! - извика той - защото стана груб към хората. Отдавна вече не си моето слънце.
Джей хоуп наведе глава.
- Но... Правя го за теб. - каза той.
- Вече каквото и да правиш няма полза. Вече е късно.
- Знам. Но все още те обичам за бога! - извика той. - Искам те само за себе си.
- И затова ли трябва да си изкарваш яростта и ревността върху Джимин?
- Той е виновен и ти го знаеш прекрасно. Той развали нашата връзка. Заради него ти ме напусна. Заради него сега си дух. Искам отмъщение, искам теб!
- А аз искам да се примириш с Чим. Той не е виновен за нищо, а само ти! Ако не беше толкова ревнив щяхме да останем приятели.
- Но...
- Няма "но" Хосок, колкото и да ме обичаш вече е късно да правиш каквото и да е. Вече не съм жив и няма как да се съживя.
Аз гледах с интерес и слушах внимателно всичко, което си казват. Юнги бе прав - Джей хоуп наистина изглежда различен от онзи другия, с когото се запознахме преди няколко месеца. Накрая реших и аз да се присъединя към спора, защото не можех да седя и да ги гледам безучастно.
- Момчета! Защо не може и тримата да се примирим един с друг и да забравим всичко? - попитах аз.
- Да забравим, а? Лесно ти е да го кажеш. Ти и без това си забравил много неща. Защо да не забравим и още няколко? - заяде се Хосок.
- Хей! - извика Шуга - Джимин е прав! Знам, че и двамата ме харесвате и сега се мразите заради това, но... Аз вече не съм жив. Скоро ще изчезна. Затова последното, което искам е да спрете да се карате и да станете приятели. Най-вече ти Хосок.
Изведнъж някой отключи вратата и чистачът влезе. Той ни изгледа преценяващо.
- Кои сте вие и какво правите тук? - попита той.
Аз не казах нищо ами минах покрай него и избягах. Юнги също ме последва, а Хосок остана там. Зичахме се към дома ми.
След малко време се прибрах. След мен влезе и Шуга.
- Хей как си? - попита ме той.
- Горе-долу.
- Какво ти е наговорил Хосок преди да дойда?
- Ами... Спомних си нещо.
- Какво?
- Спомних си всичко от онази нощ, когато катастрофирахме. Съжалявам... Аз бях виновен.
- Чим спокойно. Не си ти виновен. И двамата сме. Най-вече аз, защото аз шофирах.
След тези думи ме прегърна. Чувствах се щастлив и защитен.
- Щом вече знаеш какво е станало тогава... Можеш да ме питаш каквото искаш, а аз ще ти отговоря.
- Наистина?
- Задавай въпросите си.
~~~
Много объркана глава нали :')
YOU ARE READING
Lies | Yoonmin ✔️
Fantasy"- Нормално ли е да обичаш? - Да. - Нормално ли е да обичаш същия пол? - Да. - А нормално ли е да обичаш призрак?" Джимин е момче с амнезия, а Юнги е дух, който ще му помогне да си спомни забравеното. Започната: 08.03.2018 Завършена: 13.09.2018