"Me ei olla tehty pitkään aikaan mitään kahdestaan"
Käännän katseeni Chrisiin, joka nojaa vasten mustaa Range Roveriaan.
"Eikö?" kysyn ja muistelen, milloin viimeksi olimme olleet vain kahdestaan. Useimmiten Brexton oli jollain tavalla saanut juonittua itsensä mukaamme, kun olimme Chrisin kanssa lähdössä johonkin. Tosin tänään aamupalalla hän vain nyökkäsi ja virnuili typerästi minun kerrottua suunnitelmistani Chrisin kanssa.
"Ei, koska sä aina raahaat Brextonin mukanasi", hän naurahtaa, "Tai Brexton tunkee itse itsensä mukaan"
"Rex ei tykkää, kun me ollaan kahdestaan", selitän, "Se sanoi, että opetat huonoja tapoja"
"Ehkä mä opetankin", hän virnistää ja astuu askeleen kauemmaksi autostaan. On outoa, miten heillä kummallakin on niin kalliit autot ja isot talot, vaikka periaatteessa heillä ei tietääkseni ole mitenkään ihmeellisen suuret palkat. Ehkä he tekevät jotain salaisia operaatioita ja vakoi-
"Evan? Kuunteletko sä?"
Räpäytän silmiäni ja nyökkään: "Totta kai"
Chris vilkaisee minua epäilevästi, mutta sanoo kuitenkin: "Okei, no jos sä sanot niin"
"Mm... Niin sanon", vakuutan ja kysyn: "Joko lähdetään?"
"Jep, hyppää vaan kyytiin", hän sanoo hymyillen ja lisää vakavasti: "Ja älä sitten oikeasti hyppää"
"No en en, tyhmä..." mumisen nousten istumaan etupenkille. Hän tulee myös sisälle ja käynnistää auton, jolloin yhteinen päivämme alkaa.
****************************
Hymyni on varmaan vähän liiankin suuri, mutten voi olla hymyilemättäkään. Olen mielissäni, sillä Chris antoi minun valita musiikin autossa. Hän on yleensä samanlainen kuin Rexton, eikä voisi vähempää välittää minun musiikkimaustani.
"Iloinen vai surullinen? Hidas vai nopea?" kysyn häneltä selatessani spotify-tiliäni.
"Iloinen ja nopea", Chris vastaa heti, jolloin valitsen sopivan kappaleen. Kun ensimmäiset sanat kuuluvat auton kaiuttimista, olen jo heti mukana ja yritän laulaa sen mukana. Se ei tietenkään onnistu hyvin, sillä en osaa kuin vain ne muutamat englanninkieliset osat.
"Tästäkö sä aina puhut?" Chris vilkaisee minua huvittuneena ennen kuin palauttaa katseensa tielle.
"Mhm... BTS", kerron, "Ja tämä biisi Best Of Me"
Hän nyökkää miettiväisen näköisenä ja alkaa pian huomaamattaan taputtaa kättään reiteensä musiikin tahtiin, mikä saa minut nauramaan: "Tykkäät tästä!"
"Tässä on vaan kiva rytmi", hän puolustelee, mutta hymyilee silti. Koko matkan ajan valitsen meille musiikkia, kun taas hän kyselee kaikenlaista.
YOU ARE READING
Cutie & The Monster
RomanceCutie & The Monster Tarina söpöliinistä, jonka elämä ei ole niin söpö, ja monsterista, joka ei ollutkaan monsteri. Highest ranking in Finnish Romance #1 (6.1.2018)