Yenidenn karşınızdayım. Yoğun bir hayattan sizlere Hazar&Hancı hikayemin yepyeni bir bölumu ile burda bulunmaktayım.
Kitabıma , hikayeme verdiğiniz değerden okuyucularıma teşekkür ediyorum.Keyifli Okumalar ...
---------------------------------------
Ey cennetin ve cehennemin elinde olduğu kişi ,
Bize cenneti öyle cehennem ediyorsun , etme ...- Mevlâna Celaladdin Rumi -
Ellerimi soğuk ellerine kenetledim. Soğuktu. Oysa ki okyanusum soğuyu sevmezdi ki ; üşürdü...
Dudaklarımdan firar eden Mevlâna'nın bir şiiri okuduğumda içten yüreğimi seslendirdim.
Anladım ki aşkın verdiği acı bile ruhuma mutluluk katıyordu.
Bu kadının verdiği acı da kabulüm
İçimde gizlenen duygum kabul ediyordu ona olan aşkımı ...
Hastane odasında gözlerimi gezdirdim. Beyaz duvarlar üstüme üstüme geliyordu. Yatakta uzanmış uyuyan karıma baktım.
Yüzü bembeyazdı. Tam bir aydır hastanede yatıyordu. Normal odada olmasına rağmen doktorlar bünyesinin zayıf olması nedeniyle Ayşa'mı uyutuyorlardı.
Oturduğum sandalyeden kalkıp başına bir öpücük koyup cama doğru gittim. Kilis bugün kasvetliydi. Kurşun gibi sertti.
Telefonumun çalmasıyla elimi cebime atıp arayana baktım.
' Meryem arıyor ...
Hızlıca açıp kulağıma verdim.
'Meryem ? '
Arkadan Aras'ın çığlıkları geliyordu. Ve annemin telaşlı sesi.
'Alaz Bey , Aras durmuyor ne yaptıysak susturamadık '
Aras bu bir ay içerisinde sürekli huysuz davranıyordu. Ağlıyor , yemeklerini yemiyordu.
Annesini hissediyordu.
Biliyor çektiği acıları ,
Aras annesini istiyordu ...
Beynimde yankılan cümlelerin derinlerine inerken Aras'ın çığlığı kulağıma dolmasıyla derinliklerden çıkmamla konuştum.
' Şoförle Aras'ı al gel Meryem '
'Peki efendim '
Telefonu kulaklarımdan çekip cebime koydum. Tam sandalyeye oturacağım sırada içeri hergün yüzünü gördüğüm doktor Zehra Hanım girmişti. Ardından bir kaç hemşireyle. Bana hafif bir tebessüm edip Ayşa'nın yanına gitmişti. Yarasına bakmış ve gerekli bazı tahliller istedigini duyduğumda içimdeki kaybetme korkusuyla sordum.
' Ne oluyor Doktor ? '
' Önemli birşey yok , tedbir amaçlı bugün karınızı uyutmak yerine uyanmasını bekliceğiz. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar&Hancı: LAVİNİA
General FictionBir ezgi yükseldi , uçları kırık bir saç savruldu. Her bir melodiye bir sevda bırakan kadın kendini merhametsiz bir derde kurban etti. ' Sana gitme demeyeceğim Ama gitme LAVİNİA ...'