Bölüm 31

4.7K 226 12
                                    

Ve yeni bir bölüm.ile karşınızdayım. İlk önce gittikçe büyüyen Hazar&Hancı okuyucuma tesekkurlerimi iletmek isterim. Yorumlarinizi iyi yahut kotu bekliyorum ...
Elbette bir yazar olduğum kadar kitaplara aşık bir okuyucuyum. Her kitabi okuduğum gibi iyi yahit kotu yorum yapiyorum bu yuzden kitabim kurgumun hakkinda düşünceleriyle buluşmak dileğiyle ...
Keyifli Okumalar ...

Sarkı ; Batuhan Sevimo - Yabani

' Kalbin Ortasına cehennem mi konur ? '

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


' Kalbin Ortasına cehennem mi konur ? '

Ateşin ilk kıvılcımı içimde yer alan tatlı acı yakmıştı. Kor ateşlerde birleşmiş bedenlerimizi düşündükçe yüzüm yanmaya başlıyordu bile. Salonda oturmuş halının üzerinde oturup oynayan ogluma baktım. Zaman çabuk geçiyor Aras gittikçe büyüyordu. Bir evlat daha bekliyordum , habersizce ...

Ama onu , varlığından bi haber yokluğuna alıştırmıştı. Öldürmüşlerdi. Değer verdiğim kişiler tarafından. Hayat garip bir labirentti. Dönüp dolaşıyor çıkış yolum kocama , Alaz Hancı 'ya çıkıyordu.
Dün gece cüretkarca kollarında bambaşka bir dünya var olmuştu.

Bizim dünyamız ...

İnkar etsem de bize ait olan tek oda kutsal bir mabeddi. Günahlarımızın affedildiği , cehennemin karanlık cennete dönüştüğü hassas nokta idi.

Alaz ve Ayşa'nın yatak odası ,

Kutsaldı. Aşkımı ilan ediyor karşılığında kalbimin ritmini değiştiren şiirler işitiyordum. Seviyordum kocamı. Kara kaşları sert yüz hatları , iri ellerini , buğday esmer tenini seviyordum.

Güzeldi ,

Güzel bir adam ,

Güzel seven bir adamdı vesselam ...

Oturduğum yerden kalkarken içimden ' umarım güzel günler bizi bekler ' diye geçiriyordum. Dileklerim de ,  dualarımda yer alman ne güzeldi be adam.
Kucağıma gelmek için can atan oğlumu kollarıma alıp avluya çıkmaya başlamıştım.
Konakta kimseler yoktu.
Son anda ismini hatırladığım evin yardımcı emektarı Hanife Hanım ve Kahya Yakup ile ev halkı gitmişti kısa bir aile dostu ziyaretine. Romed ise evde kalmış odasına kapanmıştı.
Meryem de Aras ile kaldığı oda da canı sıkkın oturuyordu.

Meryem aklıma o gün döndügümüz gün doldu anılar zihnime.

Aşiretin ileri gelenleri Alaz'a baş sağlığı dilerken yanında öylece duruyordum. Birden bana dönüp fısıltı şeklinde konuştu.

Hazar&Hancı: LAVİNİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin