Yeni bir bölümle merhabalar... 201K şerefine güzel bir bölüm oldu. Tanıtım videosu yukarıda mevcut. Yavaş yavaş gerçekler çıkıyor ortaya. Ve adım adım finale gidiyoruz. Finalden sonra bir kaç özel bölümde beraberinde gelecektir. Elbette sizin isteğinizle. Bu aralar bölümler geç atıyorum farkındayım lütfen kusura bakmayın. Yoğun bir süreçteyim. Yazarınız önemli bir sınava adım atıyor bu yüzden bu geç gelişler. Telafi edeceğim. Lafı fazla uzatmadan bolume geçelim.
Bu sefer çok uzun bir bölüm.
Keyifli okumalar Canlar ❤❤Şarkı: Kula Minnet eylemem -/Serhat Durmuş
Bölüm 47
Acı vardı. İliklerime kadar hissettiğim şey acıydı. Gözlerimden yaşlar kendiliğinden akıp giderken kollarımı boynuna daha sıkı doladım. Bu adam güvenebileceğim tek limandı.
' Bu olamaz Alaz yanlışlık var '
' Bilemiyorum Ayşa nasıl bir tuzak içindeyiz bilemiyorum sikeyim ulan böyle hayatı ' kollarımı boynuna doladım. Haykırarak ağladım.
Melda Hazar ?
Beni büyüten kadın , annem deyip gögsünde uyuduğum kadın yalandan ibaretmiş.
' Ne oluyor Alaz ? Bu kadın gerçekten kim ? Biz kimiz söyle be adam ? '
' Anlatacağım Ayşa , önce eve gidip Aras'ın yanına gidelim. '
Geri dönmeye basladık geldiğimiz yolları. Yoktu normal bir hayatımız. Kimseye de güvenemiyordum.
Herkes ölümü sunuyordu bize. Bedel , tam anlamıyla hakkını veriyorduk. Ağır bedeller ödedik hala da ödüyoruz. Daha 18'imde tanımdağım bir adamla beraberdim. Evlendim. Hırpalandım. Sonra bir teyzem hatta evlendiğim adamın annemin yeğeni olduğunu öğrenmiştim. Ben annemin ailesine gelin olmuştum. Amcamı kaybettim. Reşat babasız kalmıştı. Sonra bir adam çıkmıştı karşıma ; Yiğit'ti. Abinin demiş gerekçeler sunmuştu. Buna da kabul dedim. Oğlum oldu. Lakin kocam gözlerim önünde bana siper olurken viruldu hemde Haşim Ağa tarafından. Yezda yaşıyordu. Annem ve babam öldürülmüştü. Daha sonra en büyük yıkımı vermişlerdi. Bebeğimi katlettiler. Varlığından haberimiz olmayan ama yasıyla kalbimin sızıyla ölümüne yandığım bebeğimin.Şimdi ise Melda Hazar ?
Bu kadın ne istiyordu ? O da mı bedel ödeyecek kişi olarak beni mi seçmişti ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar&Hancı: LAVİNİA
General FictionBir ezgi yükseldi , uçları kırık bir saç savruldu. Her bir melodiye bir sevda bırakan kadın kendini merhametsiz bir derde kurban etti. ' Sana gitme demeyeceğim Ama gitme LAVİNİA ...'