Yeni bir bölümle Merhabalar Canlar !! Hazar&Hancı ailesi , güzel insanlar sizle beraber adım adım finale gidiyoruz. Bayrama özel erkenden gelen bir bölüm. Beğeneceğiniz güzel bir bölüm. Keyifli Okumalar.
Yorumlarda görüşlerinizle buluşmak dileğiyle ...
Saglıcakla Canlar ❤~
Bölüm 45
Çocukluğumun geçtiği sokaklar yoktu. Zaten mutlu bir çocukluğumu yaşayamıyordum ama yine kendi topraklarımda olmamam canımı yakıyordu. Yiğit'in söyledikleriyle daha da bulanan zihnim kördüğümdü. Geçen bir ayda Yiğit hiç gelmemişti. İşlerden dolayı İran'a gidtiğini ögrendim. İçimden bir ses benden kaçtığını söylese de yine oluruna bırakmıştım. Söyledikleri beni karanlık geçmise sürüklüyordu. Lakin bunun üzerine kafa yoramazdım. Düşünmem gereken iki evladım vardı. Ve suskun olan kocamı da unutmamam gerekirdi. Eskisi gibi olmasa da durgundu. Haşim Ağa'nın ölümü onu sarsmıştı. Yine de bedeller ödeniyordu Salonda oturmuş elimi karnıma yasladım. Sonbahar ayın sonlarında beşinci ayıma girdim. Yavaş yavaş büyüyen oğlum ile hamilelik beni daha da yormuştu.
Aras aşagıda Mahir'in evine gidip Efser ile oynamaya gitmişti.. Karanlık gökyüzünü ele alırken Alaz hala gelmemişti. Meryem mutfakta yiyecekleri ve içecekleri düzenlemekle meşgulken bense yine zihnimi ele alan düşünceleri sildim. Sıkıldığım için ve daha da bunalmamak için televizyonu açtığımda karşıma çıkan kanalda yemek programında durdum. Adamın iştahla elinde karpuzu süsleyip yemeye başladı.İçimde gelen karpuz isteme arzusu normal değildi. Bu adil değildi oğlum fiye içimden geçirdim. Avuç içimi karnıma bastırıp hafif oksadım. Çalan zil sesiyle sakince yerimden kalkıp kapıyı açtım. Sonunda gelebilmişlerdi. İlk önce Romed'in varlığı ile yorgun sesi duyuldu.
' Meraba yenge , ben yatacağım hemen gule gule yenge '
Ağzımı açmadan , cevap vermemi beklemeden gitmişti kendine ait odasına. Biz de fazlasıyla kalıyordu. Meryem ile bir flörtleşme yaşıyordu. Bunu artık gizlemiyorlardı. Alaz ilk başta onaylamasa da Mahir konuşmuş , Romed'in arkasında durmuştu.
Düşüncelerime son verip merdivenlerden daha yeni çıkan Alaz düştü gözlerime. Yorgun hali ve karalarına tutunduğum adama yeniden aşık oldum. Beni kapı eşiğinde görmesiyle dudaklarına bir sırıtış oluştu.' Okyanusum beni kapılarda mı beklermiş ' dedi. Sesinde hafif alay vardı.
Tebessüm edip parmak uçlarımda yükselip dudaklarına bir öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar&Hancı: LAVİNİA
General FictionBir ezgi yükseldi , uçları kırık bir saç savruldu. Her bir melodiye bir sevda bırakan kadın kendini merhametsiz bir derde kurban etti. ' Sana gitme demeyeceğim Ama gitme LAVİNİA ...'