Bölüm 15

6.6K 345 3
                                    

Evet yavaş yavaş belirliğin olan bölümüm ile karşınızdayım. Gittikçe artan okurlarına.şimdiden teşekkir ederim. Hikayemi okuduğunuz için.
Bir bölüm daha burada bulunmaktayım. Umarım beğenirsiniz , keyifli okumalar...

Boğazımda  düğümlenen hıçkırıklarım düğümlenmiş beni gözyaşlarıma boğuyordu. Rana teyzem ...

Annemin kız kardeşi , annemin ailesi , abisi herkes bana yabancılaşmıştı.

Silikleşen görüntüler beni enkaza sürüklüyordu. Nedir bu duyduklarım ? Annemin kahramın diye adlandırdığı babası bu adam mı ? Duygudan yoksun , merhametsiz , acımasız adam neden aşka tutunan bütün canlara son veriyordu ?

Bakışlarımı alıştığım , tutunduğum ,sığındığım adama çevirdim. Yüzü solgun ,kaşları çatık halde Rana teyzemin önünde Haşim Ağa'nın karşısında duruyordu. Alaz da hazmetmeye çalışıyordu gerçekleri.
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

' Bana yalan olduğunu söyle tüm bu saçmalıkların , lütfen '

Sessiz kaldı Haşim Ağa , öfkeli gözlerle Rana teyzeme bakıyordu. Ne çabuk kabullenmiştim bu kadını ? Galiba hala anne özlemimi annem gibi kokan kadına , Rana Teyzeme tutunmuş , varlığını kabul etmiştim.

' Cevap ver Hasim Agaaa ! ' diyen Alaz odada kükremişti.

'Oğlum sakin ol ' dedi Baran Ağa.

' Ne sakini baba , bu adam yıllarca bizi yalanlarla büyütmüş , kardeşimi öldürtmuş ' Alaz'ın sesinde derin bir öfke hakimdi.

Haşim Ağa , yaşına rağmen dik duruşuyla öfke saçan gözlerle bakışlarını kaçırmadan kızına Rana'ya bakıyordu. Birden silahı çekip hiç çekinmeden namluyu Rana'ya çevirdi.

Bir babanın evladına gözünü kırpmadan ölüme sürüklemesi ne garipti ? Dünya da var olan kadınlar babalarına aşık büyümezler miydi ? Bir şefkat bir sevgi gösterilmesi gerekmiyor muydu ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir babanın evladına gözünü kırpmadan ölüme sürüklemesi ne garipti ?
Dünya da var olan kadınlar babalarına aşık büyümezler miydi ? Bir şefkat bir sevgi gösterilmesi gerekmiyor muydu ?

' Sen de ölümü hakediyorsun Aria gibi ' diyen Haşim Ağa ' ya çevirdim bakışlarımı. Sözlerine devam etti. Beni , ruhumu , düşüncelerimi umursamadan.

' Sen de Aria gibi namussuzsun , bir adam peşinden koştunuz adımı lekelediniz , o da sende ölümü hakediyorsunuz siz or...'

Sözleri Baran Ağa tarafından kesilmişti.

' Sakın devamını getirme , hemen o silahı indir baba '

Oğlunun sözlerine bakışları sertleşmiş , bir kaç saniye sessiz kalmıştı. Sonra yüzünde memnun bor ifade takındı. Ardından söylediği sözler ortama ölüm sessizliği bırakmıştı.

Hazar&Hancı: LAVİNİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin