Yeni bir bölüm ile karşınızda olmak çok güzel. Kısa bir aradan sonra Merhabalar Canlar. Evet gelen çoğu mesajda ne zaman final olacağı ve devam edip edilmeyeceğim soruluyor. Hazar&Hancı benim ilk kitabım. Kurgusunu kurarken binlerce düşündüm , Final yapacak kadar çok sevilir mi ? Diye ama cevabı 150 bine ulaşan okuyucularımla devam etmeye başladım. Finalle daha var. Farkındaysanız herşey daha yeni devam ediyordu. Sırlar çözülüyor , yeniden bir yasama ayak uyduruluyor. Bu bölümde Hilda Saygın'ı asıl kişiyi anlatacağım. Finalle kadar doyacağiniz daha çok bolumler var.
Keyifli Okumalar ! Hazar&Hancı ailesi olan güzel insanlar tekrardan görüşmek üzere ,
Sevgilerle ❤❤😍Korku , bütün iliklerime kadar işliyordu. Öğrendiklerim , yutulur bir cinsten değildi.
Hilda Saygın
Hilda Saygın
Hilda Saygın
Beynimde yankılan isimle gözlerimi tavandan çekip cama çevirdim. Bu kadın kimdi ? Annem , taşıdığım kanın kişi , yani annesi olduğunu idda ediyordu. Haşim Hancı 'nın karısı olduğuna göre Berzan Hazar ile arasındaki intikamı oluşturan sebeb ne ?
Hayatımızı karartan , bize ölüm saçan bedellerin sebebi ne olabilirdi ki bu intikam ateşi evlatlarıma kadar işliyordu ? Neden sadece kadınlar ödüyordu ?Annem babamı seçerken geçmişin oluşturduğu sebebi bilmediği kesindi. Sonradan öğrenilmişken neden durulmamıştı sular ?
Hafızamı yokladığımda Hilda Saygın'dan tek bir anı yok. Annemin ondan bahsetmiyordu. Rana teyzem de annesinden bahsetmiyordu. Bu kadınlar kızlarını nasıl bu kadar cani olacak bir adamla baş başa bırakabilirlerdi ?
O geçmişte birşeyler olmuştu ama ne ? Sorularımın cevabı iki adamda bulunuyordu ; Haşim Hancı ve Baran Dayım.
Haşim Hancı 'ya gitmek aptallıktı. Onun yanına gittiğim an karnımda büyüyen canlıya acımadan hep yapmak istediği şeyi yapardı , öldürürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar&Hancı: LAVİNİA
General FictionBir ezgi yükseldi , uçları kırık bir saç savruldu. Her bir melodiye bir sevda bırakan kadın kendini merhametsiz bir derde kurban etti. ' Sana gitme demeyeceğim Ama gitme LAVİNİA ...'