Yekta ve kritik kararlar

103 14 57
                                    

 Kenan her an bir delilik yapmak üzereydi ki oğlu Yekta ve eşi Yasemin hatırına geldi. O an da eli ayağı boşaldı ve kendini usulca koltuğa bıraktı. Sonra kısa bir müddet onları düşündü. Diğer yanda dostu Yekta hala kayıpken macera aramaya gerek yoktu. Üstüne üstlük o hafızasını yitirmişti ve artık kendisi için durum dahada karmaşık bir hale gelmişti.   Tüm bunları düşününce kendini dizginleyecek sebepleri buldu.

" peki Yörükoğlu söylediğin gibi olacak ama benim isteklerimi de sakın göz ardı etme " , " elbette Kenan'ım bana güven " derken Yörükoğlu bıyık altından pis pis sırıtıyordu. Tabi bu öncelikle işinin hallolacak olmasının verdiği bir keyifle gayri ihtiyari yüzüne takılmıştı ama Kenan'ı bu kadar kolay yola getirmenin hazzı da yok değildi. Lakin Tüm bu dertleri başına Kenan'ın açtığını bilse onu öldürmesi muhakkaktı. O an da içeriye Şef kirli adam girdi. " patron istediğiniz gibi montajlar hazır " Yörükoğlu ona dikkatlice bakarken eliyle, " sus " işareti yaptı. Elbette Kenan gözlerini yere dikmiş öylece dalmışken , ' hangi montaj ? neyin montajı ? ' bilemezdi. Yörükoğlu şef kirli adama göz kırptı ve, " Şef Yekta hakkında ne bulduk var mı bir gelişme? " derken yüzü ayakta duran şefe bakıyor ama gözleri önünde oturan Kenan'ı izliyordu. Kenan'ın tepkilerini görmek belli ki keyif veriyordu. 

Kenan, Yekta ismini duyunca irkildi. " nasıl bir gelişme anlat hele ? " derken o da ayakta duran şefe yüzünü çevirmişti. Yörükoğlu ile karşılıklı paslaşan bu uyanık adam konuşmaya başlamıştı nihayetinde, " öncelikle benzin istasyonunun kayıtlarını inceledik ve iki gün içinde istasyona giren tüm kamyon ve tır plakalarını listeledik. Çok zamanımızı alsa da buna mecbur kaldık. Çünkü sadece istasyonun giriş ve çıkışında kamera var ve park alanına giriş sadece istasyondan yapılıyor. Ne yazık ki geniş bir alanı kaplayan park alanında kamera yok .  Kimin aracına bindiğini bulmamız zaman alacak ama burada şöyle bir kolaylık ortaya çıkıyor genelde belli başlı firmaların araçları bu park alanını kullanıyor, müstakil olanlarda yok değil.  O açıdan bu araçaları firmalara sorgulatmamız kolay olacak " , Yörükoğlu Kenan'ın da Şefi duymasını istemişti. Çünkü  Yekta ile alakalı her bilgi onu motive ediyordu. Başındaki sıkıntıları bir an önce giderebilmek içinde kenan'ın  motivasyona ihtiyacı vardı. " o halde devam edin ve Yektayı bir an önce bulun ! " , " elbette efendim şu an da eski depoda iki adamımız bu iş üzerine yoğunlaştı ve firmalarla tek tek irtibata geçiyorlar " 

Kenan, Yörükoğlu ve adamının konuşmalarını dikkatlice dinlemişti. Şef kirli adamı da dikkatlice süzmüş ve, " demek bu işlerle ilgilenen sensin " diye içinden geçirmişti. " her neyse şimdi adamların bu iş üzerinde çalışadursun benden istediğin nedir ? " Yörükoğlu'nun beklediği soru gelmişti ve isteklerini tek tek sıraladı. " öncelikle şu Mehmet Alatepeli ödleği konuşmamalı. Bir diğeri savcının elinde bulunan ve bana ait olan notta yazılanları tekrardan yazmam istendi. Karşılaştırması yapılacak bunu sümen altı yapmalısın. Ofisi ve depoları inceleyen savcı ile yakından ilgilenmeni istiyorum .. Başsavcı vekili bende sen onları hallet yeter " , " çok şey istiyorsun Yörükoğlu " , " Yektanın canı senin için az şey değildir umarım ! " . Kenan'ı hassas yerinden vurmayı seviyordu ama o da Yörükoğlu'nun kurnazlığının farkında birisiydi. " Yektayı senden önce bulayım da sen o zaman gör cümbüşü, Yörükoğlu gör bak başına neler açacağım ! " Kenan içinden geçirdiği sözleri bitirir bitirmez , " işe koyulsak iyi olacak " dedi ve ekledi, " beni her gelişmeden haberdar etmenizi istiyorum " bunu söylerken bir Yörükoğlu'na bir de Şef kirli adama baktı. Bunun üzerine Şef başını sallamış, Yörükoğlu'da, " sende görevlerini unutma Kenan " demişti.

Kenan oradan ayrıldıktan sonra şef kirli adam, " patron emret şu densizin işini bitireyim "," sabırlı ol evlat bir adamı kendimize yakın tutuyorsak bil ki o ya çok kullanışlı bir adamdır ya da çok tehlikeli bir adamdır. Kenan bunlardan hangisi daha öğrenebilmiş değiliz. Zaman gösterecek ama senin gözün onun üstünde olsun. Onu öldür demiyorum ama eğer bizi tehlikeye atacak şeyler yapmaya başlarsa inisiyatif senin elinde "," anlaşıldı patron "

BENİ BUL !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin