Bölüm 44 "Topuklu ayakkabı"

4.7K 265 35
                                    



"Hayır yani biz kız tarafıyız. Kız evi nedir? Naz evidir. Neden onlar gelmedi de biz geldik?"

Nefesimi vererek Elis'e baktım. 

"Çünkü kişi sayısı olarak fazlalar."

Hem bunun kız evi erkek evi mi vardı canım? Benim kocam vardı sadece önemli olan.

"İyi de o yaşlı atmaca olsa ne olacak? Yürüyemez bile be. Ne alışverişi?"

Arda kolunu Elis'in omzuna attı.

"Öyle deme aşk kuşum. Münevver Hanım Teyzem var ya iki konu da sınır tanımaz. Gezmek ve geline işkence etmek."

Yüzümü buruşturdum.

"Ve bu ikisine de ben tanık oluyorum."

"Eee benden Uraz'ı alırken çok meraklıydın. Uraz'ı alınca yanına Münevver Hanım Teyze eşantiyon geliyor. "

Elis gözlerini kısarak Arda'ya bakıyor.

"Senin gay olmandan şüphelendiğim her dakika evlilikten daha çok soğuyorum."

"Ben hiç gay olur muyum aşk kuşum? Uraz bana çok aşıktı ben duyguları kırılmasın diye karşılık veriyordum."

Uraz sinsice arkadan yaklaşıp ensesine vurdu.

"Demek öyle Arda Bey."

Arda irkilerek arkasına baktı.

"Yok Uraz aşkım ben Elis'in hayalleri yıkılmasın diye öyle şey ettim."

Elis Arda'nın karnına geçirdi.

"Arda!"

Kocaman gülümseyerek Uraz'a baktım. Çok özlemiştim. Kendimi kollarına attım. Sıkıca kollarımı boynuna sardım. Çok özlemiştim sevdiceğimi. O kokusu, gözleri, her şeyi ile her şeyim olan adamı çok özlemiştim. Gökyüzü bile çare değildi, onun gözlerinin yanında.

"Çok özledim seni."

O da sıkıca kollarını sardı.

"Ben de sakarım ben de... Sikeceğim en son mesafeleri o olacak."

"Aman güzel gözüm yapma çoğalırlar."

Gülerek başımı öptü ve isteksizce ayrıldı. Anneme döndü.

"Hoş geldiniz Selen Teyze. Çok bekletmedim inşallah."

Annem gülümsedi.

"Hoş bulduk canım. Uçak yeni indi zaten."

Uraz kafasını salladı.

"Annem yemeğe bekliyor. Gidelim o zaman. Oradan da alışverişe gideriz."

Hepimiz onayladık ve Urazların evine gittik. Etrafta olmayan Münevver Hanım Teyze sayesinde mutlu mesut eğlenceli şekilde yemeğimizi yedik. Annemler çok iyi anlaşmıştı. Zaten benim canım kayın anam ve annem de tatlı insanlardı. Bizim babalar biraz sıkıntılıydı. Yemek ve sohbetin sonrasında Arda evde kalırken Uraz bizi alışveriş için çarşıya götürdü.

"Benim gelmememden emin misiniz?"

"Evet oğlum gelinliği önceden görmek uğursuzluk getirir."

"Ya onlar batıl inanç. Geleyim bence."

"Ayy Uraz hayır oğlum."

Uraz hafifçe dudaklarını büzüp bana baktı. Eeee zamanında babaannesi karşısında beni korumamıştı ben de şimdi seni korumam kocacım!

KAÇIK GELİN (Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin