Bölüm 9 "Tarçınlı köfte"

9.6K 583 32
                                    



 Sesi duymamla geri çekilmeye çalışmam ve koltuktan düşmem bir oldu. Güzel göz Ceylin'e baktıktan sonra tekrar sola döndü  ve beni göremeyince kaşlarını çattı.  Sonrasında ise yere baktı. Gözlerini devirdi. Bense artık kırdığıma emin olduğum kuyruk sokumumu ovalıyordum.

"Saçma sapan konuşma Ceylin."

Elini kalkmam için uzattı ama ben tutmayıp koltuktan destek aldım. İç çekti ve kardeşine döndü.

"Bölmeyeyim ben sizi."

Kahkaha atıp salondan çıkarken kafasına yastık yiyince arkasını döndü.

"Abi!"
 
 Cırtlak sesine yüzümü buruşturdum.

"Ceylin!"

Ceylin bir şey demeden ayaklarını yere vura vura salondan çıktı. Kendimi yeniden koltuğa bırakırken duyduğum sızıya dudağımı büktüm.

"Bir gün sakarlık yapma sadece bir gün."

"Yok bu benim rutinim haline geldi. Tuvalete gitmek gibi."

Sırıttım. Kafasını iki yana salladı.

"Ey Allah'ım"

 Derken ayağa kalktı.

"Nereye?"

"Rutinimi gerçekleştirmeye. Tuvalete."

 Kendimi koltuğa uzanır şekilde bıraktım. Ellerimi karnımda birleştirdim ve tavanı izlemeye başladım. Gözümü tavandaki küçük lekeye dikip onu incelemeye başladım. Benim odamda tavanım maviydi. Normal olmadığını biliyordum fakat benim neyim normaldi ki?

"Günaydın kızım."

 Hemen toparlanıp kalktım Mediha Hanım'ın koca gülümsemesine aynı şekilde karşılık verdim.

"Günaydın."

 Güzel göz gelip yastığını ve örtüsünü toplarken ben de tuvalete koştum. Sonuçta dizide yaşamıyorduk ve sabah ilk işimiz tuvalete gitmek oluyordu. İşimi halledip saçlarımı taradım ve odama geçip üzerimi değiştirdim. Tekrar salona döndüğümde Mediha Hanım sosis ve patates kızartıyor, güzel göz masayı hazırlıyordu. Benim arkamdan Ceylin de salona girdi ve omzuma dokunup içeriye geçti. Geçerken yüzüme bakıp sırıttı.

"Herkese günaydınlar."

 Kafamla onaylayıp mutfağa geçtim.

"Ne yapayım?"

 Mediha Hanıma sorarken güzel göz elime tutuşturduğu tepsiyle cevap vermiş oldu. Tepsiyi yavaş ve dikkatlice boşalttım. Ceylin tam koltuğa oturacakken Mediha Hanımın ikazıyla oturamadan kalktı. O da yardım ederken kısa sürede kahvaltıyı hazırladık. Neşeli bir kahvaltı olmuştu. Mediha Hanım deli dolu bir kadındı. Ceylin de havası iyiyse katılıyordu. Benim yanımda daha olgun kalan güzel göz bile çocuklaşmıştı. Sanırım annesinin etkisiydi. Bunu hiç bir zaman anlayamayacaktım. Güzel göz işi olduğunu söyleyip kahvaltıdan sonra çıkmıştı. Annesine ispiyonlamak vardı ama evsiz kalmak istemiyordum. Mediha Hanım ile yaklaşık iki saattir Müge Anlı'yı izliyorduk. 

"Bak kesin bu öldürdü."

Dedim adamı işaret ederken. Tipinden  seri katillik akıyordu.

"Yok yeğeni öldürdü onu."

"O çok masum duruyor ama. Diğeriyse şeytan pislik."

"Masumlardan korkacaksın asıl."

Ceylin'in elimize verdiği çekirdekleri bir yandan yemeye başlamıştık. Sabah programlarını sırasıyla izledikten sonra Mediha Hanım kalktı ve bizi de peşinde mutfağa sürükledi. Ceylin mızmızlanırken yaprakları haşlama işini ona yükleyiverdi. Harcı hazırladıktan sonra masaya oturduk.

KAÇIK GELİN (Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin