Alnıma vurdu kahkaha attım.
"Şaka şaka."
Çok kısa bir süre sonra o da gülümsedi. Kafasını sağa doğru çevirdi genelde sabır dilerken bunu yapıyordu.
"Uykun yok mu senin ya?"
Kafamı iki yana salladım. İçeriyi yalnızca hafif ay ışığı aydınlatıyordu. Stor perdenin güneşlik kısmı kumaş kısmının üstündeydi ve bu az da olsa ay ışığının içeriye girmesini sağlıyordu. Gözlerine ay ışığı vururken ben bir kez daha o gözlerden etkilendim.
"Yok sanırım gezintiye çıktı. Eee haklı yavrucak ne zamandır rüya da görmüyorum sıkılıyordur."
Kafasını iki yana salladı. Sırıttım.
"Benimkini de kaçırdın. KaraAsel gibi çöktün."
"KaraAsel ne be."
Eli saçlarına gidip karıştırmaya başladı.
"Ya karabasan var ya hani işte sende onun gibi üzerime çökünce bende-"
Elimi ağzına koydum ve susturdum. Bence en büyük dram yaptığın espriyi açıklamaya çalışmaktı.
"Hıhı anladım ben seni."
"Yaa."
Yüzünü buruşturdu. Çocuk gibi çıkan isyankar sesi ve karışık saçlarıyla çok... tatlıydı. Bu kaçıncı tatlı diyişimdi? Kendine gel kendine gel...
"Su içmeyi unuttum."
"Biliyorum cazibem aklını başından aldı."
"Ne cazibe ama."
Alayla mırıldandım ardından dil çıkarırken. Tamam bu yalandan sonra çarpılmazsam bir daha hiç çarpılmazdım.
"Tabi kızım."
Elimi havada öylesine salladım. Genel olarak yav he he demenin şekil almış haliydi. Gözlerini kısarken sırıtıp koltuktan kalktım. Su içmeyi unutuyordum. Güzel göz ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışırken mutfağa gidip su içtim ve tezgahın üzerinde duran iki çikolatayı aldım. Evde dolanmak fazla enerji harcatmıştı. Geri koltuğa oturduğumda güzel göz kafasını koltuğun sırt kısmına yaslamıştı. Çikolatayı yüzüne attım. Homurdanarak gözlerini açtı. Sırıtıp çikolatayı yemeye başladım. En sevdiğimdendi. Karam seninle evlenebilir miyiz bebeğüm? Büyük bir aşkla çikolatayı yavaş yavaş yiyordum. Çabuk bitiyordu çünkü...
"Bu ne gece gece?"
Yüzüne anormal bir şey demiş gibi baktım.
"Çikolata."
Omzumu silktim.
"Hadi canım ben ışıklı gece lambası sanıyordum."
"Işıklı gece lambası ilginç. Işıksız gece lambasından bahsetsene biraz."
Gözlerini devirdi. Abi bir insanın yaptığı her şey havalı olabilir mi? Ben bir göz kırpayım dedim gözümden oluyordum.
"Çok konuştun."
Elimde ki çikolatayı ağzıma tıktı. Az kalsın boğuluyordum. Hoş ölümüm çikolatanın elinden olacaksa razıydım. Ya da onun...
"Çok konoşton."
Elimle de konuşma işareti yaptım.
"Cevap bulamadım demiyorsun da."
Burun kıvırdım. Parmağıyla burnuma vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIK GELİN (Devam ediyor)
Humor"Arabamda ne yapıyorsun? " "Düğünümden kaçıyorum ve sen yakışıklı beni kaçıran beyaz Bmwli prens oluyorsun." İşte bu hikaye böyle başladı. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Kovayı yere koyduktan sonra bir kovaya birde temizlik malzemesine bakmaya baş...