Rozdział 10

1.1K 47 3
                                    

Nim się obejrzeli nastał koniec roku szkolnego i musieli przyjść po świadectwa.

-No to jak widzimy się u mnie?-zaproponował Harry gdy już odebrali świadectwa

-Może jutro bo dziś nie moge-powiedziała Hermiona

-No to jutro, żegnam miłe towarzystwo bo czekają na mnie moi wujkowie i przyszła ciocia-powiedział oficjalnie Harry

Podał rękę Ronowi i Neville'owi, a Ginny i Hermione pocałował w rękę.

-No to do jutra!-pożegnał się i poszedł w swoją stronę słysząc śmiechy przyjaciół.

Jak doszedł do domu, zdążył odłożyć świadectwo i przebrać się w coś wygodniejszego niż strój odświętny i od razu musiał wychodzić.

-Gdzie idziemy?-spytał chyba po raz setny

-Zobaczysz-odpowiedzieli mu równo

Harry nie miał nic innego jak tylko westchnąć i patrzeć w miasto za oknem w samochodzie które nie dawno kupił Remus gdyż zdał mugolskie prawo jazdy.

-Jesteśmy!-krzyknął Syriusz gdy samochód się zatrzymał

-Nareszcie-mruknął Harry i wyszedł z auta.

Gdy zobaczył gdzie są jego humor gwałtownie się polepszył. Stał przed kinem.

-Na jaki film idziemy?-zapytał od razu

-Na film 3D

Harry pisknął z radości i wszystkich przytulił po koleji.

-Super!

^^^

Po filmie poszli do pizzerii na obiad.

-I jak podobał ci się film?-zapytała Tonks

-Był super!

-To dobrze

Potem jedli żartując i co jakiś czas wybuchając śmiechem.

Gdy zjedli poszli jeszcze do zoo i siedzieli tam do późnego wieczora aż Harry zrobił się senny i powoli zasypiał na stojąco.

Jak wracali to Harry ze zmęczenia zasnął w samochodzie i Syriusz musiał go przenieść do pokoju bo jakoś nikomu nie chciało się przerywać mu snu.

^^^

Następnego dnia Harry wstał wypoczęty, przebrała się, umył i zszedł na śniadanie.

-Dzień dobry wszystkim-powiedział i usiadł przy stole nakładając sobie na talerz naleśniki.

-Dzień dobry jak się spało?

-Wspaniale-odpowiedział z uśmiechem

Po śniadaniu przypomniał sobie że dziś mają przyjść do niego przyjaciele, więc jako tako postprzątał w pokoju i czekał aż przyjdą bo tym razem wiedzieli gdzie iść.

Czekał z pół godziny aż usłyszał dzwonek do drzwi i pobiegł otworzyć.

-Hejka

-Witam zacznę towarzystwo

Wpuścił ich do domu pozwalając zdjąć buty. Potem poszli do pokoju Harry'ego.

-Więc jakie plany na wakacje?-zapytał Harry

-Ja i Ron pewnie będziemy tu często wpadać z rodzicami i resztą rodzeństwa a potem to nie wiem.

-Ja to co Ginny-rzekł Ron

-Ja pewnie też tu będę całkiem często wpadać z rodzicami bo mama jest twoją chrzestną-uśmiechnął się Neville

-A ja pewnie pojadę do Francji a reszty nie wiem.-powiedziała Hermiona

-Ja będę jeździł do Ginny i Rona albo Neville, no i będę w domu. Aha zapomniałem o weselu wujka Remusa

-No to będzie fajnie-rzekli równo po czym się zaśmiali

Pogadali jeszcze chwilę o wszystkim i o niczym. Tak naprawdę siedząc i się nudząc. Aż Harry wpadł na pomysł żeby obejrzeć jakiś film w telewizorze w salonie. Jak powiedzieli tak zrobili, zeszli do salonu i zaczęli się kłócić jaki rodzaj filmu puścić.

-Horror!-mówili Harry i Ginny

-Komedia!-Ron i Neville

-Kryminał!-Hermiona

-No to niech dorośli zadecydują!-ogłosili wspólnie

Poszli razem do Syriusza który w tym momencie nic konkretnego nie robił i spytali jaki film by obejrzał z tych trzech wymienionych.

-Ja to jestem fanem horrorów ale wy jesteście chyba za młodzi?

-Wcale nie!-zaprzeczał się
Ta kłótnia trochę trwała aż wyszło że będą oglądać thrillera.

Po obejrzeniu filmu rozeszli się do domów, a Harry zjadł kolację i przygotował się do snu.

-Wujku

-Tak Rogasiątko?

-Opowiesz mi trochę o rodzicach? Bo nie umiem zasnąć

-No dobrze-zgodził się po krótkim namyśle-chodź a więc twoi rodzice to była para skomplikowana bardzo. On ją kochał lecz z początku to był zakład ale później naprawdę i szczerze ją pokochał, a ona go nienawidziła, na naszym siódmym roku twój tata spoważniał tylko odrobinkę możesz mi wierzyć. Doroślał to dała mu szansę i się umówili po tygodniu byli parą. Burzliwą co prawda ale jednak.-spojrzał na Harry'ego i zobaczył że malec śpi. Zgasił lampkę nocną pocałował chłopca w czoło i wyszedł z pokoju.

Zorientował się że nie ma Remusa więc obejrzał jakiś łupkowy serial i przygotował się spać.

Nie wiedział że ten sen będzie trwać znacznie krócej niż by się tego spodziewał.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Bum!! Kolejny rozdział co o nim myślicie? I jak myślicie co się stało że Syriusz będzie spać krócej? Nie powiem bom ja nie spoiler! W takim razie:
Papatki😘

Inna historia Harry'ego Pottera Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz