Začala hodina fyziky. Stejně jako většina lidí tento předmět nezaujal. Zkrátka zde není nic zajímavého.
Sasha je ode mě ale vyjímkou. Pilně poslouchala výklad učitelky a zapisovala si výpisky, které byly postupně zapsány na tabuli.
Musela jsem se nad tím pousmát.
Naštěstí hodina utekla celkem rychle.
Nastala dvouhodinovka hudební výchovy. Je to můj nejoblíbenější předmět. Ač je tento předmět hlavně o hudbě, teď se učíme tance. Konečně jsme se totiž dostali k latinskoamerickým tancům.
Právě se učíme základní krok rumby. Z celé třídy chodím do tanečních jen já, takže občas učiteli vypomáhám s výukou. Stejně jak já tak i on si toho váží.
Asi jsem toto nezmínila, ale tato škola je zaměřena na tance. Takže taneční škola.
Se Sashou jsme došli ke svým skříňkám. Dali jsme si tam učení a vytáhli taneční boty.
Sasha : ,,Mě ta rumba prostě nejde." Povzdechla si
Já : ,,Neboj, to se naučíš. Mě taky všechno nešlo hned. Pomůžu ti s tím."
Sasha : ,,Dík."
Pousmála se na mě a my se vydali do tělocvičny, jde už byla polovina třídy.
Přezuli jsme se do tanečních bot. Po chvíli přišel učitel.
Učitel : ,,Dobrý den třído. Dneska se budeme i nadále věnovat rumbě. První třičtvrtě až celou hodinu zahrneme procvičením základního kroku. Další hodinu budeme věnovat novým figurám."
Všichni si stoupli na svá místa a učitel začal počítat.
Já jsem tancovala bez chyb.
Po chvíli přestal.
Učitel : ,,Violett?"
Já : ,,Ano?"
Učitel : ,,Můžeš si vzít prosím na starost Sashu a Parkera?"
Přikývla jsem.
Sasha úplně zrudla. Hned jsem si vzpomněla. Sasha je do Parkera už rok zamilovaná. Musela jsem se nad tím zasmát.
Všichni tři jsme odešli kousek stranou.
Já : ,,Takže, předtím jsem neviděla, jak tancujete. Na počet zkusíme základní krok."
Začala jsem počítat.
Parker se hodně snažil. Nebyl jako ostatní kluci, kteří by se raději propadli do země.
Po chvilce jsem je zastavila a řekla jim všechny chyby, které dělají. Parker hned pochopil a zlepšil se. Se Sashou jsme to ještě párkrát zkusili. Nakonec jí to taky šlo.
Podívala jsem se na ostatní. Zkoušeli tancovat v páru.
Já : ,,Když teď všichni tancují v páru, tak vy taky. Na hudbu stejně jako ostatní. Odpočítám vám to."
Sasha mě propálila pohledem a já na ni mrkla.
Začali spolu tančit. Byli tak roztomilí.
ČTEŠ
Dancing Violett
Teen FictionJsem Violett Berry, prostě obyčejná holka. Nebo jsem aspoň byla Život jsem nikdy neměla dost lehký, ani moje sestra Ale život je hold o překážkách, které musíme překonávat, ne snad?