55.

48 5 0
                                    

Hned jak hodina skončila jsem se okamžitě vydala domů. Kam taky jinam, že?

Jen co jsem se dostala do pokoje, okamžitě jsem se rozbrečela. Ani ne 5 minut na to jsem to udělala znovu. Tentokrát do nohy, aby to nebylo tak znatelné.

Psala mi April, ale opravdu poslední věc kterou jsem právě teď chtěla, bylo abych si s někým povídala.

Mobil jsem napojila na sluchátka a pustila jednu ze svých oblíbených písniček - Changes. Poslouchám ji však jen když mám tuhle náladu.

Jediné štěstí bylo to, že Rose nebyla doma.

Po nějaké té době jsem přece jen rozklikla zprávu od April.

April : Cs

Já : Cs

Zobrazeno

April : Jkj

Já : jde to, ty?

April : nevím

Už v tuhle chvíli jsem věděla, že tohle nedopadne dobře. Jakmile máme obě špatnou náladu, je konec. Ani jedna z nás nemá nervy.

A jak už jsem říkala, dobře to nedopadlo. Hádali jsme se minimálně hodinu. Skončilo to tím, že jsme se obě navzájem zablokovali.

Nebudu sem psát celou naši hádku. Bylo by to zbytečně zdlouhavé.

Nakonec jsem celý zbytek dne strávila  v pokoji....ubrečená a pořezaná....

Další den se mi opravdu do školy nechtělo.

Asi 10 minut po zazvonění budíku jsem jen ležela, koukala do stropu a přemýšlela, jak moc je důležité, abych šla dnes do školy.

Bohužel jsem usoudila že musím, takže jsem se s nechutí zvedla.

V koupelně jsem se do zrcadla radši ani nepodívala.

Udělala jsem si ranní hygienu,lehce se nalíčila a trochu si upravila valsy, aby nevypadaly jako úplně vrabčí hnízdo.

Na sebe jsem si oblékla černé skinny džíny a fialové tílko. Na to jsem hodila tmavě fialovou mikinu s šedivým nápisem Queen.

Hah.....Královna.....to teda pěkně blbá královna.....navíc bez království a krále.

Na snídani jsem se vykašlala. Nikdy nesnídám a stejně už nestíhám.

Jediné co jsem stihla před odchodem bylo to, že jsem spolykala prášky, které mám předepsané.

Autobus jsem naštěstí stihla. Odvezl mě před mučírnu. Jak jinak.

Dancing ViolettKde žijí příběhy. Začni objevovat